חיפוש

רהיטים חדשים למעבר דירה

במעבר לדירה חדשה, בין אם אתם מתחילים עם אפס ריהוט או שהשארתם אחריכם כמה חלקים מרכזיים, חלק מאתנו צריכים לקנות כמה דברים תוך התמקמות בחלל החדש שלהם לאחר המעבר. כדי להחליט מה הם אותם רהיטים חדשים החיוניים למעבר דירה, הכנו עבורכם מאמר שיקל עליכם את המשימה.

 

הנה מספר טיפים שיעזרו לכם במשימה זו

 

כסא בכביש

 

 

  1. התחילו בצעדים קטנים – מרגש ככל יכול להיות לקשט מקום חדש מאפס, מומלץ לאבזר את הבית בצעדים קטנים ולהתנגד לדחף לקנות ריהוט חדש לפני שהחלל מעוצב כראות עיניכם ותעברו לגור בו. חשוב לחיות במרחב החדש ולהבין האם כדאי לשמור רהיטים ישנים הקיימים בו, לחדש אותם או לקנות רהיטים חדשים מאפס.
  2. המידות עושות את ההבדל – לפני שניגשים לקניית רהיטים חדש לבית חדש, כדאי לעשות הכנה מראש ולקחת מידות של השטחים המיועדים לרהיטים כדי להגיע מוכנים לחנות או לאתר ממנו תרכשו את הרהיטים. יחסוך לכם הרבה כאבי ראש כשהריהוט יגיע ותגלו שהוא לא מתאים לחלל.
  3. הדגש הוא בפרטים הקטנים – ניתן למלא חללים גדולים ברהיטים גדולים, אך לא רק. אביזרים וחפצים קטנים כדוגמת נר בנינוח האהוב עלייך שיגרום לבית להרגיש נעים או כמה פרחים טריים שיכניסו חיים וצבע לחלל החדש שלכם, יעזרו לכם לקבל פרספקטיבה על האופן בו תרצו לנהל ולשהות בחלל זה והאם להמשיך לעצב אותו.
  4. קנו מצעים איכותיים ונוחים לכם – האדם הממוצע מבלה שליש מחייו במיטה ולכן חשוב להצטייד במזרון נוח עבורכם וכמובן כדאי להצטייד במצעים איכותיים, נוחים ומעוצבים לחדר השינה שלכם.
  5. שטיח או לא שטיח – ברגע שיש לכם יסודות כמו מיטה וסדינים, הדבר הבא שעליכם למקד את התקציב שלו הוא שטיח. רכישה זו יכולה לגרום אפילו לחדר ריק להרגיש מזמין, וזה יתרון אם יש לכם רק כמה רהיטים.
  6. בחרו את הצבע שלכם – הדבר הראשון שכדאי לקנות כשעוברים לדירה או בית חדש הוא הצבע. כשמנסים להתמקם בחלל חדש, צביעת הקירות והניקוי של הבית לאחר מכן יעניקו לכם בטחון בנוגע לעיצוב והריהוט שעליכם להכניס פנימה. לאחר שמצאתם את הגוון המושלם לחלל שלכם, תוכלו עכשיו למצוא ריהוט ואביזרים נוספים שימלאו את חלל זה בצבעים משלמים לצבע שלו.
  7. מקום אחסון – כאשר הבית שלך נמצא בתוהו ובוהו, ארון מאובזר ומסודר יעניק לך קצת שקט נפשי. באופן מוזר, זה היה הדבר הראשון שהשקעתי בו כשעברתי לחלל שלי. יש כל כך הרבה פתרונות אחסון, קנו את מערכת האחסון הטובה ביותר שאתם יכול להרשות לעצמכם ולא יפלו עליכם סוודרים כשתפתחו את דלת הארון.

 

אתר בול עץ מאפשר לכם ליהנות ממגוון רהיטים שונים לבית, איכותיים המיוצרים מעץ מלא, מעוצבים בהקפדה ונוחים לשימוש במגוון גדלים ומחירים. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר עץ מלא https://booletz.co.il/.

אולי תאהבו גם את

שטיחים יפים
מצעד השטיחים היפים בישראל

השטיחים המרהיבים והססגוניים הנמצאים בבתים של ישראלים רבים תפסו מקום של כבוד בתחום העיצוב הביתי, כשהם מהווים שילוב מנצח בין עיצוב מיוחד לבין יצירת אווירה

קראו עוד »