חיפוש

אמבטיה רגילה או תוספת ג'קוזי – מה כדאי לכם?

כאשר אנו לפני קניית דירה או שיפוץ הדירה שלנו, אחת הבחירות הכי חשובות והכי קשות היא בנוגע לחדר הרחצה שלנו. יש מגוון רחב של אופציות שיכול לעיתים לבלבל אותנו אפילו יותר. אם כבר השקענו בחדר מקלחת חדש או מפואר, אנחנו תמיד רוצים לקבל את הטוב ביותר ותמורה טובה יותר להשקעה שלנו. אז מה כדאי לנו יותר? אמבטיה רגילה או להוסיף ג׳קוזי?

 

ג׳קוזי – מי אתה?

במקרה ואינכם מכירים, אז ג׳קוזי ביתי הוא מעין בריכה קטנה או אמבט מחומם. הוא יכול להגיע בין 30-40 מעלות והוא כולל סוגים שונים של משאבות. משאבת מים המפעילה פיות – הם מותקנים   בדופן בדרך כלל בבריכה, או במקרה הזה – אמבט וגם משאבת אוויר, המזרימה אוויר דרך חורים קטנים מהקרקעית. כאשר מפעילים את המאשרות, נכס לפעולה מנגנון מיוחד שמכניס אויר לפיות, כך האוויר יוצא בלחץ גבוה.

 

אמבטיה – פינוק לא מילה גסה

אמבט או אמבטיונים הם אף פעם לא מאכזבים, והם מעולים עבור אנשים שאוהבים להתפנק ודואגים לבריאות הנפשית והפיזית שלהם. אמבט הוא אחד מהפינוקים הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם. אמבטיה יכולה להיות מצוינת עבור ילדים אם יש לכם כאלה. ילדים נהנים מאוד מהמקלחת וזה אחד המקומות הבטוחים והנוחים ביותר לקלח אותם. מלבד זאת, תוכלו להוסיף אזור ישיבה באמבטיה וגם לבחור מאמבטיה ממגוון רחב של גדלים שיוכלו להתאים לכל מי שנמצא בבית, מהגדולים אל הקטנים ביותר. אמבטיה תשרת אתכם שנים ארוכות ותיתן לכם את הפינוק המושלם שאתם כל כך צריכים בחורפים הקרים ובימים קשים.

 

ג׳קוזי או אמבטיה

עם השנים עלולות להיווצר בעיות בג׳קוזי כמו חסימה של זרימת מים מהפיות, זאת כתוצאה מלכלוך או סתימה של חורים קטנים בקרקעית. בנוסף, ישנו מנוע, גוף חימום ומערכת סינון שעלולים להתקלקל בכל צורה, זאת כתוצאה מבלאי טבעי. במקרה כזה של בעיות, רצוי ואף מומלץ להיוועץ עם היבואן על אפשרויות של תיקון העומדות בפניכם.

בכל מה שקשור לאמבטיה, האופק נראה בהיר יותר. אמבטיה לעומת ג׳קוזי אינה דורשת תחזוקה רבה, אלא רק ניקיון והיגיינה. מה שבעצם אנו אמורים לעשות בנוגע לכל מקלחת או אמבטיה ברשותנו, כך שהדרישות אינן גבוהות וקל מאוד לתחזק אמבטיה. מלבד זאת, אמבטיה זולה יותר לתחזוקה וגם זולה יותר מבחינת החומרים, המנועים של הג׳קוזי וגם מבחינת תפעול ותחזוקה לאורך שנים.

 

לסיכום

אחד מהמקומות החשובים ביותר, הוא חדר הרחצה. חדר הרחצה משרת אתכם בכל יום, בין אם מדובר על מקלחת קצרה או אמבטיה ארוכה. ההבדל המהותי ביותר בין ג׳קוזי לבין אמבטיה היא בעיקר בכל מה שקשור אל העלויות והתחזוקה, שאת הג׳קוזי יש לתחזק לאורך השנים במקרה ויהיה בלאי סביר, ואילו האמבטיה נשמרת במיטבה לאורך שנים ארוכות.

אדם לוקח ג'קוזי

אולי תאהבו גם את

שטיחים יפים
מצעד השטיחים היפים בישראל

השטיחים המרהיבים והססגוניים הנמצאים בבתים של ישראלים רבים תפסו מקום של כבוד בתחום העיצוב הביתי, כשהם מהווים שילוב מנצח בין עיצוב מיוחד לבין יצירת אווירה

קראו עוד »