חיפוש

לבית או לגינה – מסך גלילה למרפסת

סוכך מסך הוא אחד הפתרונות הטובים והמועיל ביותר להצללה מוצלחת למרפסת או לגינה מקורה.

כך שלמעשה יש בחירה איזה צבע ניתן לעשות אותו, בין אם המסך הוא למרפסת או לגינה, יש סוגים שונים ומגוונים לפי צריכה.

 

סוכך המסך

אם התאפשר לכם בהזדמנות כלשהי לשבת במרפסת או בגינה שלכם או של מישהו אחר, ואחת המחשבות שלכם הייתה עוסקת בכמה חם לכם מהשמש מעליכם או כמה שהגשם מטפטף עליכם או הרוח פשוט מקפיאה אתכם, יש פתרון לכל זה והפתרון הטוב שיותר הוא סוכך מסך. סוכך המסך הוא סוכך אנכי המקביל לתריס או וילון ולא לגגון כמו סוככים אחרים. הוא מתאים להתקנה בחללים מקורים כמו לדוגמא במרפסת שמעליה יש את המרפסת של השכנים או בגינה שיש בה פרגולה. אם אתם מעוניינים בהתקנת סוכך שאין לו גג, תוכלו לבחור בסוך זרועות או מרקיזה למרפסת.

סוכך המסך מורכב למעשה מציבור גלילה ומבד המותאם לבחירה. מסילות אליהם מקובע בצד בצדדים ומשקולות על מנת לקבל איזון. למעשה סוכך הוא וילון גלילה עמיד מאוד, והוא מחפה על הפתחים החיצוניים של החלל ומאפשר לנו סגירה חלקית או מלאה שלו.

 

מה כדאי לדעת

  1. סוכך מסך הוא מאוד עמיד ולא נוטה להתקלות. אך עם זאת, בדומה לסוככים אחרים, אחרי שנים רבות של רישות נאמן נדרשת מידי פעם החלפת בד לסוכך בחלק מהתחזוקה שלו.
  2. במקרה שרק צריך את ההכנה מהשמש אך אין צורך בסוכך שיהיה עמיד בתנאי רוח, ניתן להתקין סוכך מסך נופל שבו למעשה אין מסילות בצדדים. והמסך נחשב למסך גלילה למרפסת למשל. הורדת המסילות יחול לחסוך לכם בעלויות מחר להתקנה.
  3. מלבד ההגנה מהשמש והמרוח סוכך מסך מספק הגנה של בין 90-95% הגנה מפני הגשם, כמעט בכל סוגי הסוככים תמיד יהיו כמה טיפות שיצליחו להן להסתנן.
  4. סוכך מעניק פרטיות מלאה למי שחפץ בכך.
  5. ניתן לבחור בין סוכך מסך אטום שיסגור את החלל לגמרי ובין אפשרות של מסך חצי שקוף שייתן ויגן עליכם מרוח ומצד שני ישאיר את המראה פתוח וייתן לכם אופציה להנות מהנוף שלכם.
  6. למרות שאפשר להתקין סוכך מסך באופן שיאטום חלל מכל הכיוונים אין כל צורך באישורי העירייה. הסיבה היא שבגלל שהוא ניתן לגלילה הוא אינו נחשב כהרחבה קבועה.

 

סוכך ידני או חשמלי

סוכך מסך ידני הוא גיר ידני הוא ברירת המחשל של סוכך מסך והפתיחה והסגירה שלו מתבצעת בעזרת סיבוב מנואלה. מנוע חשמלי גם יכול ״להתלבש״ על מנוע עם מנגנון ידני, כך שגם אם בחרתם בידני ושיניתם את דעתכם תוכלו לעבור לחשמלי.

סוכך חשמלי תלויה בהמצאות נקודת חשמל קרובה. העלת מסך היא בלחיצת כפתור נוחה.

סוכך מסך נועד להגנה מפני עונות השנה בחוץ וגם יכול להעניק פרטיות. הוא תוספת מצויינת לכל מרפסת או גינה.

 

חלל מעוצב

אולי תאהבו גם את

שטיחים יפים
מצעד השטיחים היפים בישראל

השטיחים המרהיבים והססגוניים הנמצאים בבתים של ישראלים רבים תפסו מקום של כבוד בתחום העיצוב הביתי, כשהם מהווים שילוב מנצח בין עיצוב מיוחד לבין יצירת אווירה

קראו עוד »