חיפוש

איך לתפעל מכונה לניקוי ספות

אף אחד לא ממהר לקנות ספה חדשה ברגע שהישנה מתלכלכת. חלקנו נרוץ לנקות את הכתם שנוצר מהר מאוד וחלקנו נתמהמה עם הניקיון ונקווה שיהיה בסדר אחר כך. השיטות לניקוי ספות הן רבות – מים חמים וסבון, סודה לשתייה, חומץ, שמפו מיוחד לניקוי ספות ואפילו מכונה לניקוי ספות.

כאשר בד הספה מוכתם, מומלץ לנקות אותו עם שמפו לניקוי ספות או מכונה לניקוי ספות. ישנן כמה אפשרויות שונות, ותמיד עדיף לקרוא את כל ההוראות לשמפו או למכונה לפני שמתחילים לנקות. שימו לב לכל שיקולי בד מיוחדים שכן חומרים מסוימים (כמו עור, משי וכדומה) ידרשו טכניקות או חומרי ניקוי מיוחדים. כדי להגיע לתוצאת ניקיון מעולה, חשוב לעבוד לפי המדריך הבא.

ספה

איך לתפעל מכונה לניקוי ספות

לפני השימוש, מומלץ לבצע שאיבה של האבק, הלכלוך ושאר החליקים העלולים להפריע לעבודת המכונה. בעת השימוש במכונת ניקוי ספות, הקפידו להשתמש בה על פי הוראות היצרן. חכם לבצע ניקוי ראשוני של הבדיקה בקטע 'מוסתר' בריפוד כדי להבטיח שהוא לא יפגע בבד שלך.

  1. ראשית, יש לוודא כי המכונה מנותקת מהחשמל והצינור מחובר היטב למכונה, אם לא, הכניסו את הצינור למחבר שלו. חשוב לשמוע את הצינור נלחץ למקומו, ניתן לוודא זאת על ידי משיכה חוזרת לבדיקה עם הוא מהודק היטב.
  2. לאחר מכן, יש להכניס למיכל הנמצא במכשיר את החומר לניקוי ספות המומלץ עבור הספה שלכם ועבור השימוש במכונה זו. פרטים נוספים ניתן למצוא בתווית המצורפת לספה ובהוראות לשימוש הנמצאות על אריזת הסבון.

יש למלא דלי נקי במי ברז שאינם חמים מדי כדי לא להרוס את ריפוד הספה או לפגום במכונה, שופכים 150 מ"ל מחומר הניקוי ישירות למיכל ולאחר מכן מלא את מיכל הבסיס האדום עם דלי המים החמים עד שהמים מגיעים בערך באמצע מסנן הרשת.

  1. יש לחבר את המכונה חזרה לחשמל, להפעיל את המכשיר על ידי לחיצה על מתג ההפעלה ולאחר מכן לחצו על הידית שבראש הצינור כדי לרסס את החומר הניקוי בצורה יעילה על הספה. הזיזו את הצינור קדימה ואחורה בזמן הניקוי. פעולה זו מאפשרת למברשת להתסיס את השטיח בכדי להסיר עוד יותר לכלוך.
  2. לאחר פעולה זו כבו את המכונה על ידי לחיצה על מתג ההפעלה ותנו לחומר הניקוי לשקוע בריפוד ולהתייבש. לאחר מכן ניתן לשאוב את הריפוד בעזרת שואב אבק או לתת לספה להתייבש באוויר הפתוח. מומלץ במהלך השימוש במכונה לפתוח את חלון החדר או לנקות את הספה בחדר שאינו קטן מדי.
  3. לסיום השימוש, שפכו את מיכל הנוזלים של המכונה, נקו אותו היטב והחזירו אותו פנימה.

ניתן לפנות ל Clean-Tech – עבור פרטים נוספים, המלצות וטיפים לשימוש במכונה לניקוי ספות ולניקוי ספות בדרכים נוספות.

 

אולי תאהבו גם את

שטיחים יפים
מצעד השטיחים היפים בישראל

השטיחים המרהיבים והססגוניים הנמצאים בבתים של ישראלים רבים תפסו מקום של כבוד בתחום העיצוב הביתי, כשהם מהווים שילוב מנצח בין עיצוב מיוחד לבין יצירת אווירה

קראו עוד »