חיפוש

מצעד השטיחים היפים בישראל

השטיחים המרהיבים והססגוניים הנמצאים בבתים של ישראלים רבים תפסו מקום של כבוד בתחום העיצוב הביתי, כשהם מהווים שילוב מנצח בין עיצוב מיוחד לבין יצירת אווירה ביתית נעימה ובדיוק בגלל זה, כדאי שתכירו את השטיחים היפים בישראל

 

השטיח הביתי

טרנד השטיחים הביתיים אמנם אינו חדש כל כך והוא מלווה אותנו כבר שנים רבות, כשמיקומו המנצח של השטיח, על הרצפה או הקיר, הופך את השטיח לפריט בולט ובעל נוכחות מרשימה, המצליח למשוך את עיניהם של כל המבקרים בבית ואף ליצור אווירה חמימה ונעימה עבור בני הבית עצמם.

בניגוד לעבר, בו תהליך הייצור של השטיחים היה תהליך שבוצע בידיים ודרש מיומנות רבה, אפשרויות הייצור המתקדמות של ימינו מאפשרות לנו ליהנות ממגוון בלתי נגמר של שטיחים, המגיעים בגדלים, צורות, צבעים וחומרים שונים ומגוונים, באופן שמאפשר לנו לבצע את ההתאמה המיטבית בין השטיח לבין החלל הביתי בו אנחנו מתכוונים להציב את השטיח.

 

עיצובים וסגנונות

אין ספק כי המבחר העצום של השטיחים הקיימים כיום מאפשר לנו כאמור טווח בחירה רחב ויכולת להתאים לכל חלל וחדר בבית את השטיח המתאים ביותר עבורו, אך לעיתים, דווקא בגלל המבחר הרחב, מלאכת הבחירה וההתאמה של השטיחים אל הבית שלנו יכולה להיות משימה מאתגרת במיוחד.

כדי לבצע את בחירת השטיח המיטבית תצטרכו לקחת בחשבון מספר פרמטרים עיקריים, ביניהם גובה התקציב שאתם מוכנים להשקיע, סוג השטיח, גודל השטיח והחלל בו אתם מתכוונים להניח אותו ועוד, אך לפני שאתם ממהרים לערוך השוואות וטבלאות שיסייעו לכם לבצע את הבחירה המיטבית, צוות המומחים של קרפטים הכין עבורכם את רשימת השטיחים היפים ביותר בישראל.

 

הכירו את השטיחים היפים ביותר בישראל

אין ספק כי המגוון הרחב הפך את משימת הבחירה בשטיחים הכי יפים בישראל למשימה לא פשוטה בכלל ויחד עם זאת, הצלחנו לגבש את הרשימה הנחשקת של השטיחים היפים ביותר בישראל:

  • שטיחים מודרניים – העיצוב המודרני, המתאפיין במגוון טקסטורות, הדפסים וצבעים, הפך את השטיחים הצבעוניים והמיוחדים הללו לפריט עיצובי המוסיף צבע וחיים לכל מקום בו הוא נמצא, כאשר המשחק בין הצורות והצבעים מצליח אף ליצור אווירה ביתית חמה ונעימה.
  • שטיחי קטיפה – לצד הרכות הקטיפתית של שטיחים אלו, שמקורה במרקם קטיפתי המזכירה פרווה קצוצה היטב, שטיחי הקטיפה מגיעים גם במגוון דוגמאות וצבעים, המשלבים היטב בין הסטייל העיצובי לבין הנוחות הרכה והנעימה למגע.
  • שטיחים אותנטיים – לשטיחים האותנטיים, אוזבקים או אפגניים, יופי מיוחד משלהם הזוכה פעמים רבות לעיצובים ועדנה מחודשת. אז אם אתם אוהבים עיצובי רטרו ולהרגיש את מלוא העוצמה והיופי של השטיחים של פעם, השטיחים האותנטיים בהחלט יהיו הבחירה המצוינת.
  • שטיחי שאגי – כשמדברים על שטיחים יפים, לא ניתן להתעלם משטיחי השאגי בעלי המרקם המלא והצפוף, אשר זוכים בשנים האחרונות לעיצובים מיוחדים, המעניקים לשטיחים אלו סטייל יוקרתי.

שטיחים יפים

אולי תאהבו גם את