חיפוש

האוטו הלך טוטאל לוסט – כך תקבלו פיצויים

תאונת דרכים מתרחשות לצערנו מדי יום, כאשר בלא מעט מהמקרים הנזק אשר נגרם למכונית יכול לגרום לנזקים עצומים לרכב, עד למצב של טוטאל לוס. מהו גובה הפיצוי אותו ניתן לקבל וכיצד מגישים תביעה? כל הפרטים – במאמר הבא.

תאונות דרכים – מכה אנושה למדינת ישראל, כמו גם לחברות הביטוח

לצערנו הרב, תאונות דרכים מתרחשות מדי יום בכל רחבי הארץ. מדובר במכת מדינה של ממש, כאשר צעדי האכיפה המוגברים כמו גם ההסברה עדיין לא מצליחים למגר את התופעה. בנוסף, אי אפשר להתעלם מכך שתאונות דרכים אשר מתרחשות – בין אם מדובר באשמת הנהג, תנאי הדרך או כל סיבה אחרת עלולים לגרום גם להרס מוחלט של הרכב, עד למצב של טוטאל לוס. למעשה, כפי שמסבירים במשרד עורך הדין מיסקביץ' ושות' אשר מתמחים בדיני נזיקין, ההגדרה הכללית של טוטאל לוס מתייחסת למצב בו הרכב איננו תקין, ואינו בר תיקון. יתרה מכך, משרד התחבורה העביר תקנות אשר מגדירות באופן מדויק את הרכב, כאשר ע"פ התקנות הללו רכב אשר עלות התיקון שלו עולה על 60% מסך ערכו, הוא רכב שאסור לנהוג בו אלא יש להעביר אותו לפירוק מוחלט.

תאונה חזיתית

מהו גובה הפיצוי אותו ניתן לקבל בעקבות תאונת דרכים?

ראשית כל, חשוב לזכור כי כל נהג צריך לרכוש באמצעות חברות הביטוח ביטוח רכב אשר מכסה נזקים אשר עלולים להתרחש במידה ואכן נקלעתם לתאונת דרכים.  חשוב לזכור כי במידה ויש תוספות שאותם אתם רכשתם והכנסתם לרכב, יש ליידע את חברת הביטוח, וזאת על מנת להרחיב את הפוליסה הבסיסית. במידה ולא תציינו זאת, גובה הפיצוי שלכם יהיה נמוך באופן משמעותי. בנוסף, במידה והתרחשה תאונה חשוב מאוד להתקשר באופן מידי עורך דין לתאונות דרכים אשר ידריך אתכם לגבי הצעדים הבאים שלכם. לאחר מכן תידרשו לשכור שמאי מטעמכם אשר יעריך את שווי הנזק, ויעביר דו"ח מפורט על כך לחברת הביטוח בה אתם מבוטחים. למעשה, יש לכם זכות לבחור את השמאי אותו מציעה לכם חברת הביטוח בה אתם מבוטחים, או לפנות לשמאי רכב מומחה אשר פועל באופן פרטי. במידה ואכן נמצא כי הרכב שלכם עומד בקריטריונים, תוכלו להגיש תביעה באמצעות עורך הדין לחברת הביטוח, ולהתחיל בתהליך הפיצוי אשר עשוי להגיע גם לעשרות אלפי שקלים, תלוי בשווי הרכב ובמידת הנזק אשר נגרם.

סיוע משפטי באמצעות משרד מיסקביץ' ושות'

במידה ונקלעתם לתאונת דרכים ורכבכם מוגדר כטוטאל לוס, אנו מזמינים אתכם לפנות באופן מידי למשרד עורכי הדין מיסקביץ' ושות' אשר נחשב כיום למשרד המוביל בתחום, וזאת לאור צוות עורכי דין מיומן אשר יעניק לכם את המעטפת המשפטית הטובה והמקצועית ביותר, עד לקבלת הפיצוי המגיע לכם. למידע נוסף היכנסו לאתר בכתובת https://www.fnx.co.il.

מעוניינים להמשיך לקרוא על כיצד התקן התדלוק האוניברסלי מעביר את הכוח לצרכן? לחצו כאן

אולי תאהבו גם את

כסף ראשית
הר הכסף

  מי ששומע בפעם הראשונה את צמד המילים "הר הכסף"  מעלה בדמיונו לו פנטזיה שילדים וילדות מפנטזים, משהו בסגנון של עץ שוקולד, בית ממתקים ועוד..

קראו עוד »