חיפוש

כיסוי ביטוחי לאובדן או גניבה של חפצים

כשאנחנו אורזים מזוודה לטיול בחו״ל, בין אם טיול אורבני בניו-יורק או טיול טבע מרביה בדרום אמריקה, אנו בכלל לא מעלים על דעתנו איך זה יהיה לחיות ללא פריט כזה או אחר שאנו מניחים במזוודה. אף אחד לא יכול להתחייב במאה אחוז שהדבר לא יקרה לכם, ולכן חשוב לכסות את עצמנו עם ביטוח לאובדן וגניבה של כבודה. במאמר זה נפרט למה בדיוק ומה ניתן לעשות.

 

להגיע מוכנים באמת לטיול בחו״ל

מעטים מאיתנו יוצאים לטיולים ללא שום תכנון מוקדם, או פשוט מגיעים לשדה ורוכשים בצורה עיוורת כרטיס ליעד לא נודע. אנו אוהבים לתכנן את הטיול שלנו, להגיע מוכנים מבחינת מזג אוויר  ולבוש, תכנון מסלול ואטרקציות, ומכוסים בכל צורה אפשרית. כיסוי ביטוחי לאובדן או גניבה של חפצים הוא חלק מהותי בהגעה לטיול מוכנים באמת.

 

מה כולל בדרך כלל כיסוי ביטוחי לאובדן או גניבה של כבודה

כיסוי ביטוחי מסוג אובדן או גניבת כבודה מעיק בדרך כלל פיצוי כספי על הכבודה שאבדה. הפיצוי הכספי ינוע בין כ-2,500 דולר עבור כלל הכבודה שלכם, או עד כ-300 דולר לפיצוי על פריט יחיד. ישנה אופציה לבצע הרחבה לכיסוי ביטוחי זה עבור מוצרים יקרי ערך מעל הסכומים המכוסים בחבילת הבסיס. תוכלו לבצע השוואת ביטוחים באתר של ביטוח״ול עבור 60 שניות על השעון להצעה לביטוח.

 

מדוע חובה לרכוש כיסוי ביטוחי לאובדן או גניבה של כבודה

לפני כל נסיעה, חובה לוודא שרכשתם לעצמכם כיסוי ביטוחי לאובדן או גניבה של כבודה וחפצים. הנה הסיבות העיקריות למה:

 

מקנה תחושת ביטחון

בדיוק כמו שכיסוי ביטוחי לנסיעה על כרטיס טיסה במידה של ביטול מקנה לנו ביטחון, שגם אם יקרו מקרים לא נעימים עדין נהנה מכוסים – ככה גם המצב עם כיסוי ביטוחי לאובדן או גניבה של כבודה. ניסע לחופשה שלנו בתחושת ביטחון ונדע שלא משנה מה, בסוף יהיה בסדר. אין כמו להגיע לחופשה רגועים ונינוחים.

 

מאפשר לכם לנסוע עם חפצים יקרים

לעיתים רבות נרצה לנסוע עם חפץ כלשהו יקר ערך – שעון יקר, בגדים יקרי ערך או מוצר יוקרה כזה או אחר במזוודה שלכם, אך ללא כיסוי ביטוחי (או הרחבה רלוונטית של כיסוי הבסיס) לאובדן או כבודה נרגיש שזו החלטה לא אחראית לקחת איתנו מוצרים יקרי ערך. אך כשאנחנו בוחרים לקחת כיסוי ביטוחי, אנו יכולים לאפשר לעצמנו לקחת איתנו מה שנרצה ולא להגביל את עצמנו בכלל.

 

מעניק החזר במיד הצורך

היתרון כמובן בכיסוי ביטוחי לאובדן או גניבה של חפצים הוא שבמידה וקרה הנורא מכול והכבודה שלכם אבדה או נגנבה – יש למי לפנות. אם תזוכו בסכום כספי כיאה לחוק ופולסיה שרכשתם, ותוכלו לרכוש מחדש את המוצרים שנאבדו לכם או להתנחם בפיצוי כספי על מה שלא ניתן לשחזר.

 

לסיכום

לפני שעולים למטוס, חובה לוודא שרכשנו כיסוי ביטוחי לאובדן וגניבה של כבודה, על כל צרה ומקרה שלא יבואו. הכיסוי יכול לפצות אתכם עד ל-2,500 דולר ובמידת הצורך תוכלו להרחיב אותו לכיסוי על מוצרים יקרי ערך.

ביטוח נסיעות

אולי תאהבו גם את

כסף ראשית
הר הכסף

  מי ששומע בפעם הראשונה את צמד המילים "הר הכסף"  מעלה בדמיונו לו פנטזיה שילדים וילדות מפנטזים, משהו בסגנון של עץ שוקולד, בית ממתקים ועוד..

קראו עוד »