חיפוש

כיצד להתנהל נכון אחרי קורונה – לאן הכלכלה מתקדמת?

שנתיים של מגפה עולמית שינו את פני העולם לבלי הכר.

למעשה, עדיין אי אפשר לדעת מה יחזור להיות כמו שהיה לפני המגפה ומה השתנה לנצח.

מה שבטוח קרה הוא התעוררות של מיליוני אנשים בעולם מתוך חוסר מודעות מוחלט לכללים פיננסיים המניעים את העולם, לתוך הבנה מטלטלת, שכדאי לשנות את הכיוון, כדי להבטיח ביטחון כלכלי למשפחה שלהם ולהם.

קבלו כמה כללים שיעזרו לכם לבנות ביטחון כלכלי לטווח הרחוק.

 

  1. דעו את עצמכם

לכל משפחה, לכל זוג ולכל אדם יש הרגלים פיננסיים. אתם בוחרים כמה כסף להוציא, על מה ומתי, אבל פעמים רבות אתם לא יודעים בכלל איך נראית ההתנהלות הפיננסית שלכם. כדי לברר את העניין, אתם צריכים לעשות לפחות פעם אחת – מאזן הוצאות והכנסות, ממש כמו שעושים בכל עזק, פעם בחודש.

המאזן צריך לכלול כל הוצאה כספית קטנה שאתם מוציאים, כולל מתי הוצאתם אותה ועל מה.

מנגד, המאזן צריך לכלול גם הכנסות, כדי שתדעו כמה כסף בדיוק נכנס לכם כל חודש.

 

בנוסף, בדקו אם יש לכם כספים נסתרים במקומות שאתם לא מודעים אליהם, כמו הר הכסף למשל.

 

  1. פתחו חיסכון

גם אם נראה לכם שאין כרגע מאיפה לקחת כסף לחיסכון, תתפלאו כמה חשבון הבנק שלכם יכול להיות גמיש, אם רק תקבלו החלטה. סגרו חיסכון חודשי לטווח ארוך, על כל סכום שאתם יכולים, רצוי בקרן השקעות, או בחברת הביטוח שלכם.. אם תבחרו לפתוח חיסכון לטווח ארוך, תוכלו לבקש שהחיסכון יהיה מצוד להשקעות בסיכון גבוה. כך קיים סיכון להפסיד חלק קטן מהכסף, אבל רוב הסיכויים שהכסף שלכם גם ירוויח והרבה.

בדקו מראש, כמה הכסף שלכם יכול להרוויח בכל אחד מסוגי החסכונות.

 

  1. בחרו בחוכמה מתי לקחת הלוואה

גופים פיננסיים המציעים לכם הלוואות מתייחסים להלוואות אלה כאל מוצרים לכל דבר. הם רוצים למכור כמה שיותר הלוואות בכמה שיותר כסף. לכן, יש להימנע בכל דרך מלקיחת הלוואות, אלא אם ההלוואה משרתת עבורכם אחת מהמטרות האלה:

  1. הלוואה למטרת השקעה בנכס מניב
  2. הלוואה למטרת סגירת מינוס ופתיחת דף חדש בהתנהלות הפיננסית
  3. הלוואה לצורך סגירת חובות

אל תקחו לעולם הלוואה כדי לטוס לחו"ל, או כדי לקנות רכב חדש, או כדי לשמור על אורח חיים בבני, אשר רק יעמיק את החובות שלכם לבנק, עד שתמצאו את עצמכם משלמים עבור הריבית, סכומי עתק שיכבידו על היומיום שלכם לאין ערוך.

 

  1. בחרו בתבונה כיצד להוציא את הכסף שלכם

הכסף שלכם קיים כדי לשרת אתכם, זה נכון. אבל אם תשתמשו בו כדי לתחזק אורח חיים בזבזני במקום לחסוך לעתיד בטוח יותר, תמצאו את עצמכם בשלב כלשהו בעתיד, ללא רזרבות, ללא כוחות וללא כסף. התחילו לחסוך כמה שיותר מוקדם בחיים, כדי לדאוג לעצמכם בעתיד.

רוצים להכיר אפשרויות נוספות להגיע לביטחון פיננסי? לחצו: https://silver-mountain.co.il

 

סטטיסטיקה

אולי תאהבו גם את