חיפוש

טיפים שיעזרו לכם לשמור על דירוג אשראי גבוה

דירוג אשראי הוא ציון שניתן באמצעות הבנקים וחברות האשראי לאנשים וחברות. ציון זה מדרג את אמינותם מבחינה פיננסית. ככל שהוא גבוה יותר, כך התנאים להלוואות ואשראי טובות יותר. על אף זאת, מי שיש לו דירוג אשראי גבוה, נדרש לשמור עליו ככזה. קבלו טיפים שיעזרו לכם לשמור על דירוג אשראי גבוה.

 

מה יכול להוריד את דירוג האשראי שלכם?

דירוג אשראי גבוה יכול לרדת במהלך השנים. מספיק שתתנו המחאה שתחזור אליכם מכל סיבה, שלא תשלמו דוחות חנייה, תצברו ריבית פיגורים על חובות, תפסיקו לשלם את המשכנתא או תאחרו בתשלומים, תצברו חובות מול העירייה או מול מס הכנסה וכד'. זה אומר שתצטרכו להיות כל הזמן עם יד על הדופק ולשפר את דירוג האשראי שלכם. במילים אחרות, שמירה על דירוג אשראי גבוה לאורך זמן חשובה לא פחות מהשגתו. אז איך עושים את זה? קודם כל כנסו עכשיו לשיפור דירוג האשראי >>>  ונמשיך מכאן.

 

שלמו חשבונות בזמן

תשלום חשבונות בזמן הוא הגורם החשוב ביותר לקביעת דירוג האשראי, כאשר גם איחור קטן בתשלום יכול לפגוע בדירוג האשראי שלכם. לכן, עליכם להקפיד לשלם את כל חשבונותיכם במועד, כולל חשבונות מים, חשמל, טלפון, ארנונה, אשראי ועוד.

 

נהלו נכון תשלומים

נהלו מעקב אחר תשלומי האשראי שלכם וודאו שאתם לא חורגים ממסגרת האשראי שלכם. עליכם להשתדל לשלם את יתרת האשראי שלכם במלואה בכל חודש.

 

 פירעו חובות

אם יש לכם חובות, עשו כל מאמץ כדי לפרוע אותם בהקדם האפשרי. התחילו בהחזר חובות עם ריבית גבוהה. חשוב לדעת שישנן תוכניות רבות לסיוע בהחזר חובות. פנו לגורמים מקצועיים לקבלת ייעוץ וסיוע.

 

עשו שימוש מושכל בכרטיסי אשראי

השתמשו בכרטיסי אשראי באופן אחראי. אל תשתמשו בהם כדי לממן רכישות שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם. בנוסף, הקפידו לשלם את חשבונות האשראי שלכם בזמן ובמלואם.

 

בצעו בקרה על דירוג האשראי שלכם

עקבו אחר דירוג האשראי שלכם באופן קבוע. ניתן לקבל דוח אשראי חינם פעם בשנה מכל אחת מחברות האשראי. חשוב לבדוק את הדוח ולוודא שאין בו טעויות. אם אתם מוצאים בו טעויות, דווחו עליהן מיד לחברת האשראי.

 

הימנעו מפתיחת תיקים חדשים

פתיחת תיקים חדשים, כמו הלוואות או כרטיסי אשראי, יכולה להשפיע לרעה על דירוג האשראי שלכם. לפיכך, פתחו תיקים חדשים רק כאשר אתם זקוקים להם באמת, ולפני כל פתיחת תיק חדש השוו את התנאים בין ההלוואות, הריביות, האשראי וכד'.

 

התייעצו עם גורמים מקצועיים

אם יש לכם שאלות או חששות בנוגע לדירוג האשראי שלכם, התייעצו עם יועץ אשראי מוסמך או עם גורם מקצועי אחר. כך תבינו כיצד לשפר את דירוג האשראי שלכם.

 

סיכום

שמירה על דירוג אשראי גבוה חשובה להתנהלות הכלכלית שלכם. ניהול אחראי של תשלומים, פירעון חובות, שימוש מושכל בכרטיסי אשראי ופיקוח על דירוג האשראי, יעזרו לכם לשמור על דירוג אשראי גבוה.

דירוג אשראי

אולי תאהבו גם את