חיפוש

5 טיפים לאיך לקבל הצעת מחיר טובה יותר

כמעט בכל רכישה אותה אנו עושים בחיים אנחנו בודקים עלויות ולא מבינים איך החבר שלנו קנה יותר זול מאיתנו.

בדיקת הצעות מחיר מחייבות השוואה מעמיקה במיוחד כאשר מדובר בהוצאה חודשית לטווח רחוק.

אם כן איך עושים זאת נכון? קבלו 5 טיפים איך לקבל הצעת מחיר טובה יותר.

 

1 – להיכנס לאתר המרכז את כל הצעות המחיר

זה רק טבעי שרבים מאיתנו משווים מחירים עם החברים שלנו. למשל, חבר קנה רכב חדש שאנו חושקים בו כבר די הרבה זמן ומייד מקבלים ממנו מידע על המחיר של הרכב ומה הוא כולל. אך למעשה זה לא אפקטיבי מכיוון שכשהחבר קנה היה מבצע בחברה וכעת המבצע הסתיים. לפיכך, דבר ראשון שנעשה הוא לבדוק באמצעות האינטרנט אם עדיין המבצע קיים. לעומת זאת, ישנם מקרים בהם נרצה להשוות מחירים, מבצעים והצעות שונות בין כמה חברות ואז נצטרך להיכנס לאתר של כל חברה ולבדוק את המידע בצורה מקיפה. זוהי דרך שיכולה להתיש במיוחד שישנם הרבה נותני שירותים או הרבה ספקים. לפיכך, צריך למצוא מקום אחד המרכז את מגוון הצעות המחיר ושם לעשות את הבחירה. למשל, באתר https://www.smartcut.co.il ניתן לעשות את השוואת המחירים הזו.

 

2 – לדעת מה הצרכים שלנו

לפני שנכנסים לאתר המרכז את כל הצעות המחיר בתחום בו אנו מעוניינים יש להבין מה אנחנו רוצים. נניח ואנו מעוניינים בהצעות מחיר על חבילות סלולר, אנו חייבים לדעת לפני החיפוש מהם הרגלי הצריכה שלנו. האם אנחנו גולשים הרבה במכשיר הנייד, האם אנחנו שולחים סמס לעיתים תכופות, מתקשרים לחו"ל, כמה אנו רוצים לשלם על החבילה ולכמה מנויים וכד'. ברגע שנדע את כל הנתונים יהיה לנו קל יותר לסנן את התוצאות ולקבל הצעות מחיר קונקרטיות.

 

3 – לקבל תוצאות מכמה שיותר ספקים

כאשר יש לנו מגוון הצעות מהן ניתן לבחור נוכל להוזיל עלויות ולחסוך, לקבל שירות טוב יותר וסחורה איכותית ואפקטיבית. לדוגמה, אנחנו רוצים לרכוש בר מים איכותי עם שירותי תיקונים, החלפת פילטרים שוטפת ודגם מתקדם במחיר מוזל. נעדיף להיכנס לאתר אחד בו יהיו כמה שיותר תוצאות שיתנו לנו את כל המידע הרלוונטי ולנו יישאר רק לבחור.

 

4 – לקבל דיוור ישיר על מחירים מעודכנים

כשנכנסים לאתר המרכז הצעות מחיר ישנה אפשרות לקבל בדיוור ישיר באמצעות המייל עדכונים על מחירים, חבילות, הטבות ומבצעים. למשל, חבילות טלוויזיה וכבלים מעדכנות כל העת את המחירים שלהם ולכן מומלץ לבדוק אם המחיר זול יותר גם לאחר שאנו מקושרים כבר לחברה מסוימת כי תמיד תהיה הצעה טובה יותר.

 

5 – תזכורת לפני שמסיימים חבילה

ניתן לקבל מאתר להשוואת מחירים בדיוור ישיר תזכורת ממש לפני סיום חבילת תקשורת או חבילת טלוויזיה ומייד לקבל הצעות מחיר לחבילה חדשה שתוזיל לנו את העלויות.

 

חישוב כספי

אולי תאהבו גם את