חיפוש

קינוח על גריל גז – כל הסודות על פיצה שוקולד עם מרשמלו

אחד היתרונות של גריל גז הוא שניתן להשתמש בו גם על מנת להכין מאכלים מיוחדים.

במאמר הבא למשל נתמקד במתכון של פיצה שוקולד עם מרשמלו ונסביר לאיזה סוגים של ארוחות זה מתאים

יותר ויותר אנשים מבינים כיום את היתרונות של גריל גז גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בטווח הקצר, המשמעות המיידית של גריל מן הסוג הזה היא שניתן לחסוך בעזרתו זמן ומאמץ. במקום להשקיע דקות ארוכות בניסיון להדליק מנגל עם פחמים וגם לספוג את הלכלוך, אפשר פשוט להפעיל מנגל גז בלחיצת כפתור ולקבל אש מושלמת לצלייה של כל סוגי הבשר, הדגים או העוף.

אבל הסוד האמיתי של מנגל גז בא לידי ביטוי בטווח הארוך. עם הזמן, מגלים שאפשר לעשות עם מנגל כזה עוד הרבה דברים שבכלל לא ידענו על קיומם. אחד מהם הוא כמובן המתכון של פיצה שוקולד עם מרשמלו, שהיא כיום קינוח אידיאלי לכל ארוחה בחצר או במרפסת.

 

איך מכינים את הגריל?

כל מתכון של אפיית פיצה על גריל גז מחייבת שימוש באבן שמוט. בין אם מכינים פיצה מבצק רגיל או מתמקדים בשוקולד, אבן שמוט היא זו שמייצרת את החום הממוקד. בחלק מהמקרים, אפשר גם להשתמש באבן שמוט על מנת להגיע לאפקט של אפייה.

שימוש באבן שמוט על גריל מחייב המתנה להתחממות מלאה. קודם נותנים לאבן להתחמם על הגריל, אחר כך אופים את הפיצות ואז מפזרים למעלה את התוספות. במידה ומשתמשים בבצק שהוקפא כדי להכין פיצה רגילה, דואגים להפשיר אותו מספיק זמן מראש בטמפרטורת החדר בלבד. לאחר מכן ניתן לרדד את הבצק לצורה של פיצה ולהמשיך עם תהליך ההכנה הרגיל.

 

לא לשכוח להשקיע בחומרי הגלם!

סוד אחר ולא פחות חשוב של הכנת פיצה שוקולד עם מרשמלו הוא להשקיע בחומרי הגלם. אם משתמשים בחומרי גלם איכותיים, משיגים כבר באופן מיידי את היתרון של הפיצה. מעבר לכך, צריך להפריד בין חומרי הגלם המיועדים עבור הכנת הפיצה לבין אלו שבהם משתמשים למריחה או לתוספות.

כך לדוגמא רשימה בסיסית של חומרי גלם עבור הבצק תכלול קמח לבן, אבקת קקאו איכותי, שמרים יבשים, סוכר, מים ומלח. לעומת זאת, עבור המריחה צריך להשתמש בממרח שוקולד בטמפרטורת החדר ועבור התוספות בסוכריות, מרשמלו, ממרח חלבה, חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס.

 

גריל גז – בטוח יותר גם עבור הילדים

חשוב להרחיק את הילדים מכל סוג של גריל ולהסביר להם על הסכנות. עם זאת, אין ספק שגריל גז הוא בטוח יותר מגריל פחמים. אז אם כבר מכינים מתכון מרענן של פיצה שוקולד עם מרשמלו, עדיף לעשות את זה עם גריל גז ולפנק את כל המשפחה בלי דאגות מיותרות.

 

בשר בבישול

אולי תאהבו גם את

גחלים למנגל
כמה עולים פחמים

כל קרינבור מתחיל יגיד לכם שבשר שנצלה על גריל פחמים עולה על בשר שנצלה על גריל גז, פרט פחות ידוע הוא שיש חשיבות גם לסוג

קראו עוד »