חיפוש

רעיונות ליום הולדת 10

אחד מהילדים שלכם חוגג יום הולדת עשר ממש בקרוב? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים איך לעשות לו מסיבה ואיזה סוג של אירוע באמת יוכל לשמח אותו. כדאי שתדעו שיש לא מעט רעיונות מיוחדים ליום הולדת 10, כך ששווה לתת את הדעת על הדברים כבר עכשיו.

 

הזמנת מופע מיוחד

אם אתם תוהים מה יכול לקחת את יום ההולדת של הבן או הבת שלכם כמה צעדים קדימה, כדאי שתדעו: השילוב של מופע מיוחד זה הפתרון. הורים רבים מתלבטים איך להעסיק את הילדים שמגיעים לחגוג עם הבן שלהם את יום ההולדת העשירי שלו, והאמת היא, שמופע מרכזי זו בחירה טובה.

המופע המרכזי יגרום לכך שהילדים יהיו מרותקים וזה יהפוך את האירוע לעוד יותר מוצלח, אז איפה כאן הדילמה? חשוב לדעת שכאשר אתם מתלבטים לגבי סוגים שונים של מופעים, האופציה של מופע קסמים בהחלט יכולה לבוא בחשבון. מופע של קסמים יכול להיות מצחיק, מהנה ומרתק, כך שאם יש משהו בטוח, זה שהילדים לא יוכלו להתעלם ממה שקורה מולם על הבמה.

 

עיצוב האירוע בסגנון מיוחד

הבן שלכם שחוגג יום הולדת עשר אוהב דמות מסדרת ילדים? או שאולי הוא עוסק בספורט והוא מעריץ את אחד מהספורטאים הכי מוכרים שיש? אנחנו מציעים לכם לשלב זאת גם בעיצוב האירוע. כאשר מדברים על יום הולדת חשוב, כמו יום הולדת עשר, מדברים על אירוע שגם צריך להיות יפה ויוצא דופן. זו הסיבה שבגללה, אם אתם יכולים לחשוב על השקעה מיוחדת גם בעיצוב, זה כדאי. עיצוב יפה לאירוע יגרום לכך שהחגיגה תיראה עוד יותר מושקעת, אז למה לא?

 

שלבו משחקי חברה שמתאימים לגיל

לבסוף, כדי שיום ההולדת העשירי של הבן או של הבת שלכם יהיה באמת בלתי נשכח, חשוב גם לשלב משחקים. הילדים אומנם כבר יותר גדולים, אך הם עדיין מאוד יתלהבו מהפעלות שונות. לכן, אם אתם מכירים מספר משחקי חברה שיוכלו להתאים ליום ההולדת, איפה כאן הדילמה? שווה לחשוב על זה ולראות באיזה סוג של משחקים אתם בוחרים.

בנוסף, כדאי להיערך לעניין הזה גם מבחינה לוגיסטית. האם אתם צריכים לקנות ציוד מסוים כדי שהילדים יוכלו לשחק במשחקים השונים? חשוב לברר הכול מראש כי כך תוכלו להבטיח שלא יחסר דבר.

אנחנו מאוד ממליצים לכם לקחת בחשבון, בין היתר, את שאלת העלויות. על איזה מחירים מדובר? והאם העלויות סבירות? כמה יעלה לכם להזמין מופע קסמים מיוחד ליום ההולדת וכמה יעלו לכם כל שאר ההפעלות והרעיונות? חשוב אומנם להשקיע ולעשות לילדים ימי הולדת מרגשים ובלתי נשכחים, אך מאוד רצוי לשמור על גבולות סבירים מבחינת ההשקעה הכלכלית. לכן כדאי לתכנן את הדברים בנחת ולברר, בין היתר, כמה יעלה הכול.

 

קוסם

אולי תאהבו גם את

במה מוארת ברקע אדום
במה מתמחה אמן חושים?

לכולנו יצא לשמוע את המושג 'אמן חושים' ולהסתקרן ממשמעותו ומתפקידו האמתי של אמן החושים. אמן החושים הוא מקצוע מיוחד ששונה משאר המפעילים מהקוסמים. מופע של

קראו עוד »