חיפוש

איך בוחרים סטנדאפיסט למופע? 

בחירה של סטנדאפיסט למופע זה לא עניין של מה בכך. את העובדה הזו יגיד לכם כל מי שלא קרא את המדריך הזה מראש והזמין לאירוע שלו סטנדאפיסט. שכן, הוא גילה שמדובר בבחירה לא נכונה עבורו. כדי שאתם לא תטעו בנושא ותוכלו לבחור סטנדאפיסט שמתאים למופע שלכם ולקהל, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב וליישם את המופיע בו.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להציג בפניכם את הנושא

אם אתם רוצים לבחור סטנדאפיסט שמתאים למופע שלכם, אתם צריכים קודם לדעת שמדובר בעניין שמצריך מומחים. המומחים שסייעו לנו להגיע למסקנות בנושא הם מי שבחרו לא פעם סטנדאפיסט למופעים שונים שהם ארגנו. כן, מדובר במארגני אירועים שמכירים את התחום ומרימים הפקות גדולות מאוד. שאלנו אותם איך בוחרים סטנדאפיסט למופע וקיבלנו טיפים שאתם חייבים להכיר מקרוב.

 

איך בוחרים סטנדאפיסט למופע? טיפ מספר 1

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים סטנדאפיסט מתאים למופע שלכם, עליכם לדעת כי אתם צריכים לערוך בירור מקיף ככל הניתן אחר סטנדאפיסט מומלץ. זה לא משנה מה התחום שלו, מה הרקע שלו או כל דבר אחר.

בתור התחלה, אתם פשוט צריכים לדעת שהוא מרים את הקהל וגורם לצחוק מתגלגל. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו עליו. את חוות דעת אלו תוכלו להשיג בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

 

איך בוחרים סטנדאפיסט למופע? טיפ מספר 2

כדי שתוכלו לבחור סטנדאפיסט מתאים למופע שלכם, אתם צריכים ליצור עמו קשר ולשאול אם יש לו ניסיון בהופעה על מול קהל מסוים. אם למשל אתם מחפשים סטנדאפיסט למופע אל מול קהל הייטקיסטי.

שימו לב, מדובר במצב שבו יש צורך בהזמנה של סטנדאפיסט ליום כיף לעובדים לדוגמא. אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% שיש לו ניסיון ושהוא מתאים, תבקשו ממנו להריץ בפניכם 2 או 3 בדיחות בנושא.

 

איך בוחרים סטנדאפיסט למופע? טיפ מספר 3

הטיפ ה – 3 יאפשר לכם לדעת בוודאות שאתם בוחרים סטנדאפיסט מתאים למופע שלכם. מדובר בטיפ די פשוט ליישום. אתם צריכים להיכנס אל היוטיוב, לערוך חיפוש עם שם הסטנדאפיסט הנבחר ולראות אילו בדיחות יש לו, האם הוא מצחיק אתכם? האם הוא נראה לכם מתאים לאירוע שאתם צפויים לקיים בקרוב? רק לאחר שתענו על השאלות הללו, תוכלו לדעת אם זהו סטנדאפיסט שמתאים שתבחרו בו או שאולי כדאי לבדוק סטנדאפיסט אחר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך בוחרים סטנדאפיסט למופע הבא שלכם. אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ושתיהנו מכל רגע. אם אתם מכירים מישהו שצריך לבחור סטנדאפיסט למופע, כדאי שתעבירו לו את הקשור למדריך כדי שגם הוא יוכל לבחור נכון. בהצלחה לכם!

סטנדאפיסט מומלץ

אולי תאהבו גם את

במה מוארת ברקע אדום
במה מתמחה אמן חושים?

לכולנו יצא לשמוע את המושג 'אמן חושים' ולהסתקרן ממשמעותו ומתפקידו האמתי של אמן החושים. אמן החושים הוא מקצוע מיוחד ששונה משאר המפעילים מהקוסמים. מופע של

קראו עוד »