חיפוש

תחושת קרירות מענגת במינימום מחיר: מדוע השכרת מצננים היא הפתרון האולטימטיבי

אם אתם מארגנים אירוע קיץ בישראל, אחד הדברים החשובים שעליכם לשים לב אליו הוא פתרונות מיזוג. הדבר נכון במיוחד אם אתם מארגנים אירוע קיץ במקום פתוח. בישראל פשוט אי אפשר לארגן אירוע כזה בלי לדאוג להורדת הטמפרטורה במתחם בו ישהו האורחים. ממש לצורך כך הומצא המצנן. בכתבה נפרט על מצננים ומדוע הם מהווים פתרון אידיאלי לאירועי קיץ. 

 

מה זה מצננים ניידים ואיך הם עובדים?

מצננים ניידים הם מווסתי טמפרטורה, שנועדו לשם קירור של חללים פתוחים וגדולים. המצנן עובד באמצעות טכנולוגיה שנמצאת בשימוש כבר שנים ארוכות במקומות שונים של העולם. המצנן זורק אוויר חם על מים קרים במהירות גבוהה, וכך הוא מקרר את האוויר החם. לאחר מכן הוא מפזר את האוויר הקר ברחבי החלל לשם קירור שלו. מצנן יכול להוריד את הטמפרטורה בחלל ב-15 מעלות במקרה והתנאים הם אידיאלים.

 

להשכיר מזגן או מצנן לאירוע שלי?

ההבדל בין מזגנים ניידים למצננים בא לידי ביטוי בשיטה באמצעותה הם מקררים את המרחב. המזגן פועל על ידי הפרדה של האוויר החם מהקר, והזרמת האוויר הקר אל תוך החלל. מצנן עושה שימוש במים בכדי לקרר את האוויר ולפזר אותו. מצננים מתאימים בעיקר למקומות פתוחים ויבשים, ולכן הם אידיאליים לאירוע חוץ בצהרי היום. מזגנים לעומת זאת מתאימים יותר לחללים סגורים. ניצול האנרגיה במצננים הוא גבוה, ולכן ההפעלה שלהם דורשת בערך 70% פחות אנרגיה מאשר הפעלה של מזגנים באותו הגודל.

 

איך לבחור את הסוג והחברה שמתאימה לי?

השכרת מצננים היא הפתרון האידיאלי עבור אירועים שונים מכל סוג ובכל היקף. מצננים ניידים נמדדים על פי עוצמת השאיבה/ דחיפה שלהם. בדרך כלל לאירועים קטנים יותר אפשר לבחור במצנן ששואב בעוצמה של 5,000 מק"ש (מטרים מעוקבים לשעה). לאירועים גדולים במיוחד ישנם גם מצננים בעוצמות של 12,000 מק"ש ואפילו 15,000 מק"ש. חשוב לבחור בחברה שנותנת לכם כיסוי רחב ככל הניתן, ושעוזרת לכם בתהליך ההשכרה מהתחלתו ועד סופו.

 

כמה זה עולה להשכיר מצננים ניידים לאירוע?

העלות של השכרת מצננים לאירוע בדרך כלל אינה גבוהה. עלות זאת נקבעת כמובן על פי כמות המצננים שלהם אתם זקוקים, המרחק שעליהם לעבור ושירותים נוספים במידה ואתם זקוקים להם. לאירוע קטן של עד 200 איש אפשר להשיג מצננים בהשכרה בעלות של עד 500 שקלים. כמובן שככל שתנאי מזג האוויר באירוע יהיו קשים יותר, יהיה צורך ביותר מצננים בכדי לשמור על הקור.

 

מזגנים ניידים לאירועי קיץ בישראל, פתרון מושלם – סיכום

בישראל, במיוחד בימי הקיץ, ארגון אירוע כולל גם דאגה לתחושה הקרירה של כל המוזמנים אליו. במידה ואתם מתכננים אירוע חוץ, אפשר לעשות זאת על ידי השכרת מצננים. מצננים מקררים את האוויר באמצעות שימוש במים קרים ובהזרמת אוויר דרכם. העלות של השכרת מצננים אינה יקרה במיוחד, אבל היא תלויה כמובן בגודל החלל שתרצו לצנן.

השכרת מצננים

אולי תאהבו גם את

במה מוארת ברקע אדום
במה מתמחה אמן חושים?

לכולנו יצא לשמוע את המושג 'אמן חושים' ולהסתקרן ממשמעותו ומתפקידו האמתי של אמן החושים. אמן החושים הוא מקצוע מיוחד ששונה משאר המפעילים מהקוסמים. מופע של

קראו עוד »