חיפוש

מסיבת רווקים כשרה למהדרין – 5 אטרקציות למסיבת רווקים במגזר הדתי

כשחושבים על מסיבת חתונה דתית, עולות בראש תמונות של אנשי דת. אבל עבור אנשים שמעוניינים לקבל מבט עכשווי יותר על המוסד, יש הרבה אפשרויות מהנות ובמחיר סביר בחוץ. מסיבת הרווקים! כל עוד החתן שלך מוכן לחיות מתוך תיק היד שלו לפחות חלק מהלילה, אתה יכול ליהנות מאוד בתכנון מסיבת הרווקים שלך.

בדוק את הרעיונות הזולים אך עדיין מצחיקים למסיבת רווקים כדי לארגן את החברים והמשפחה שלך ללילה אחרון אחד לפני שהוא נרתם!

 

להקה חיה

אם החתן שלך הוא חובב מוזיקה מושבע, שקול להחזיק להקה חיה במסיבת רווקים. זה לא רק מוסיף הרבה אווירה לחדר, אלא זה יכול לשמש גם כהזדמנות מצוינת להכיר את החותנים העתידיים שלך. בטוח שיהיה לכם כיף ביחד!

 

משחקים

אם החתן שלך אוהב משחקי לוח, הוא יאהב את ההצעות למשחקים האלה. ארוז את התיקים והקלפים שלך והתכונן להעמיד את כישורי האסטרטגיה שלך במבחן! בלו את הערב במשחקי חברה מכל הסוגים זה יכול להיות פשוט כמו שש בש ויכול להגיע גם לקטאן או שחמט, חפשו את המשחקים שהכי יעניינו אתכם ויתאימו לאנשים שיהיו, זאת אחת מכמה אטרקציות למסיבת רווקים שאנו ממליצים בחום.

 

תא צילום

אם החתן שלך אוהב לצלם, שקלו להחזיק תא צילום שכל אחד יוכל לפרסם את התמונות שלו. זה מאפשר לכל אחד לתת את הספין שלו לתמונה הקלאסית, והחלק הטוב ביותר הוא שתוכלו לשמור את התמונות ולזכור את הערב הזה הרבה מאוד זמן!

 

דגימה ממסעדות ופאבים שונים

אם החתן שלך אוהב לאכול, הוא יאהב את ההצעות האלה למסיבה מרחבי העולם. נסה את המסעדות הכשרות המגניבות באיזור שלכם ודרגו איזה הכי אהבתם. בימינו אוכל כשר בא בהרבה גוונים ולא מוגבל לסגנון מסויים וככה תוכלו לגלות סוגי אוכל מגניבים שאולי לא טעמתם עדיין.

 

משחקי שתייה

אם החתן שלך אוהב לשתות, הוא יאהב את ההצעות האלה למשחקי השתייה. אם הקבוצה שלך היא יותר סוג של קהל טקילה, בדוק כמה מתכונים ממקסיקו. יש המון משחקי שתייה שלא דורשים הרבה הכנה מראש וממש קלים להבנה, כמה דוגמאות טובות הן ביר פונג ורולטה רוסית, יש עוד המון סוגים כמובן אבל לא משנה באיזה תבחרו אנו בטוחים שתהנו מאוד ממשחקי השתייה שלכם.

 

סיכום

אם אתם מחפשים דרך זולה, אך עדיין בלתי נשכחת, לחגוג את יום הנישואים של החתן שלכם, שקול לערוך מסיבת רווקים. מחוויה של מדינה חדשה ועד לאכול אוכל סיני ולשחק פינג פונג, האפשרויות הן אינסופיות. אם החתן שלך הוא טיפוס בחוץ, הוא יאהב את הרעיונות האלה למסיבת יער או חוף. אם הוא יותר בחור מהסוג הפנימי, הוא יעריך את האפשרויות האלה למסיבה מקורה. וכמובן, יש המון אפשרויות למי שאוהב לנוע בכיוונים שונים!

מסיבת רווקים

אולי תאהבו גם את

במה מוארת ברקע אדום
במה מתמחה אמן חושים?

לכולנו יצא לשמוע את המושג 'אמן חושים' ולהסתקרן ממשמעותו ומתפקידו האמתי של אמן החושים. אמן החושים הוא מקצוע מיוחד ששונה משאר המפעילים מהקוסמים. מופע של

קראו עוד »