חיפוש

מסיבות פול מון בתאילנד – סקירה על המסיבות המדוברות

אם שואלים מומחים בתחומי ההפקות וציוד לאירועים, הם יגידו לכם תמיד שהמסיבות של תאילנד הן יחידות במינן. מדובר במסיבות הפול מון אשר אנשים מגיעים אליהן מקצוות תבל. שאלנו את צוות המומחים של חברת מאסטר סייל: מה כל כך מיוחד במסיבות האלו?

 

אם אתם מעוניינים לבלות עד אור הבוקר במשך ימים שלמים, לישון מעט ולהנות מאלכוהול משובח בבאקט, תאילנד זה המקום בשבילכם. בין אם אתם רווקים, או שמא אתם יוצאים לטיול זוגות בתאילנד הנדירה, חשוב להכיר את מסיבות הפול מון בתאילנד. שוקלים טיסה למזרח, לתאילנד או לאיים? הנה כמה דברים שכדאי לדעת לגבי מסיבות פול מון בתאילנד, האם כדאי גם לחגוג שם אירועים?

 

כל מה שרצית לדעת על תאילנד ומסיבות הפול מון

התייעצנו עם חברת MASTER SALE ציוד לאירועים, ושאלנו את מומחי הצוות של החברה לגבי מסיבות פול מון בתאילנד. הצוות של חברת master sale סיפר לנו שבעונות מסוימות, אי אפשר להתחמק מהמסיבות האלו. ישנם איים בתאילנד ואזורים נוספים, שתוכלו למצוא בהם את המסיבות האלו ולהנות מהן כמו שנהנים בסרטים מחגיגות.

אנחנו מדברים אתכם על ערמות של אנשים שחוגגים וצוהלים בלוקיישנים מטריפים במיוחד. דמיינו לעצמכם את הסביבה והצמחייה הפסטוראלית שנתקלים בה בכל פינה בתאילנד, עכשיו תכפילו את זה פי כמה וכמה מונים. בעונות בשנה שבהן חוגגים את מסיבות הפול מון, נדיר להיתקל בברים ופאבים סגורים באיים.

 

ברים שלא מפסיקים לעבוד, פאבים ומסיבות משובחות

מעבר למסיבות שמתרחשות בכל פינה כמעט, הברים והפאבים לא מפסיקים לעבוד בעונות האלו וכך גם הדוכנים בכל מקום. גם אם אתם לא נמנים בין האנשים שהכי אוהבים מסיבות וריקודים, עדיין יהיה כדאי להגיע לאזורים אלו בכדי לחוות חוויה של פעם אחת בחיים.

יש לכם תמיד את האופציה גם "לברוח" מהמסיבות לכל מיני פינות שקטות ופסטוראליות. במיוחד אם אתם מגיעים לתאילנד כזוג, המסיבות האלו מומלצות עבורכם. במסיבות האלו תוכלו להניח את כל הצרות והטרדות מאחורה, לחגוג במשך ימים שלמים וגם להנות מאלכוהול משובח בכל מקום.

 

האם ישנם דילים של טיסה לתאילנד עם כניסה למסיבות פול מון?

אם אתם טסים לתאילנד עם דיל דרך חברת נסיעות, אנחנו ממליצים לברר לגבי דילים הכוללים כניסות למסיבות פות מון. תוכלו לאתר לא מעט סוכנויות נסיעות אשר יציעו לכם דילים אטרקטיביים של מסיבות פון מון בתאילנד עם מלונות הכול כלול.

וכשמדברים על הכול כלול בתאילנד, מדברים על פינוקים באמת מהסרטים. כדאי לדעת, חלק מהמסיבות בתאילנד מתאימות אפילו עבור משפחות עם ילדים. אנחנו לא נמליץ לכם על כל מסיבת פול מון בתאילנד עם הילדים, אבל אין ספק שתוכלו למצוא מסיבות שגם יתאימו לתרחישים של טיול משפחתי.

 

מסיבה

אולי תאהבו גם את