חיפוש

הצ'ק ליסט המלא לפני טיסה לחו"ל

בין אם מדובר בטיסה עסקית, משפחתית, או זוגית, טיסה לחו"ל היא תמיד עניין מרגש.

כתוצאה מההתרגשות הזו, אנשים רבים נוטים להתבלבל טרם הטיסה ולשכוח את חפצים חשובים בבית.

לכן, ארגנו לכם רשימת צ'ק ליסט מסודרת שמכילה את כל הדברים שאתם צריכים לעשות ולארוז לפני הטיסה לחו"ל.

בעזרת רשימה זו תוכלו לעלות למטוס בראש שקט מתוך ידיעה שלקחתם וארגנתם את כל הדברים החשובים.

 

לארגן מספר חודשים לפני הטיסה

ישנם מספר דברים מרכזיים שחשוב לארגן מספר חודשים לפני הטיסה. ראשית, עליכם לבדוק שהדרכונים שלכם עדיין בתוקף. בדיקה זו תמנע מכם הפתעות לא נעימות שעלולות להתרחש כמה דקות לפני הטיסה. לאחר מכן, עליכם לבקש ימי חופש מהעבודה, לתכנן את הפרטים המרכזיים של הטיול, לוודא שיש לכם מקום לישון בו ואמצעי תחבורה כדי לעבור ממקום למקום בארץ הזרה.

חשוב לרכוש טרם הטיסה ביטוח נסיעות לחו"ל שיעניק לכם פיצוי כספי במקרה של פגיעה בחול עקב תרחישים מוגדרים מראש. אנשים רבים שוכחים שבחו"ל הישראלים לא נהנים מביטוח הבריאות שמסובסד מקופת החולים ולא רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל. אי רכישה זו עלולה לגבות מהם סכומים גבוהים ועוגמת נפש רבה בעתיד.

 

שבוע לפני הטיסה

שבוע לפני הטיסה יש להמיר כסף ישראלי לכסף מקומי, לרכוש חבילות שיחה מתאימות מספק הסלולר ולצלם את כל המסמכים הדרושים לנסיעה לרבות: דרכונים, ביטוחים, הזמנות מלון ורכב וכדומה. בנוסף, חשוב לדאוג לסידור לחיית המחמד, ולמנות מישהו שיבקר את הבית, ישקה את העציצים ויאסוף את הדואר שלכם. אם יש צורך, יש לקבוע בדיקת קורונה.

 

לארוז במזוודה

חשוב לארוז את המזוודה לאט ולוודא שאתם מכניסים אליה את כל החפצים הדרושים לרבות: מכשירי אלקטרוניקה, בגדים מתאימים, ציוד לתינוק, מסמכים חשובים, מסכות פנים ועוד. חשוב לזכור לארוז כלי רחצה שונים כגון: שמפו, מרכך, סבון, מברשת שיער, מברשת ומשחת שיניים, מוצרי גילוח, מוצרי היגיינה, איפור, בושם וכדומה. בנוסף חשוב להכניס למזוודה תרופות ועזרה ראשונה לכל מקרה שיבוא לרבות: פלסטרים, אלוורה, אלטוש, תרופה לשיכוך כאבים וכדומה.

חשוב לזכור שמזג האוויר ביעד שלכם לא תמיד דומה למזג האוויר בישראל ולכן במקרים רבים יש להצטייד במוצרים שונים כגון: קרם הגנה, כובע, מטריה, מעיל, כפפות וכדומה.

 

לוודא לפני היציאה מהבית

עקב ההתרגשות הרבה טרם הטיסה, אנשים רבים שוכחים לבצע דברים חשובים לפני היציאה לבית. לכן, הקפידו לכבות את המזגן, את חימום המים ואת החימום האוטומטי. כמו כן, אל תשכחו לנעול את הדלת, לזרוק את הזבל, לכבות את כל האורות ולנתק מהחשמל את כל מכשירי החשמל.

בנוסף, חשוב לוודא שהטיסה יוצאת בזמן ושהיא לא התבטלה או נדחתה כתוצאה ממקור בלתי צפוי. הגעה לשדה התעופה שעות רבות טרם הטיסה עלולה להיות מעצבנת ומתישה.

טיסה נעימה!

 

 

מטוס

אולי תאהבו גם את