חיפוש

העיר שהיא לא מה שאתם חושבים

תאילנד היא ללא ספק אחד המקומות המומלצים ביותר לחופשה עבור מי מאיתנו אשר חולמים על הנופשים האלה שנדמה כאילו תוכננו בהשראת גלויה

מצוירת – חולות זהובים, מי טורקיז צלולים, בריזה מלטפת, עצי דקל וקוקוס, שייק פירות טרי עם טעם מדויק להפליא והמוני אנשים שמחים ושזופים במיוחד

אשר מפזרים חיוכים לכל עבר.

אכן, האווירה בתאילנד היא של מסיבה שאיננה נגמרת לעולם ואם זה נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי, אז עוד לא דיברנו על המחירים.

חופשה בתאילנד מעבר להיותה חלום רטוב של חובבי חופשות מסוג "בטן-גב", שווקים צבעוניים ואוכל מעולה, גם ידועה בכך שהיא זולה באופן מגוחך. עד כמה זולה? עד כדי כך שתוכלו להנות מכל מה שיש למדינה היפהפיה הזאת להציע מבלי לחסוך מעצמם דבר ועדיין ישאר לכם עודף לפוט מסז' מדי יום. לא חלום?

 

לא רק נופים של גלויה

אך תאילנד היא לא איים קסומים, כי משייק הפירות המדויק להפליא שלכם תוכלו להנות גם בבירת צפון תאילנד, צ'אנג מאי – אחד המקומות הפופולאריים ביותר בתאילנד ויש שיטענו שגם אחד המיוחדים ביותר.

צ'אנג מאי היא עיר יפהפיה בעלת אופי שונה בתכלית מכל מה שחשבתם על תאילנד עד כה ואם דיברנו על חולות זהובים, אנשים שזופים ובטן-גב – הרי שלצ'אנג מאי מגיעים גם טיפוסים מעט שונים. חובבי טבע וטיולים, כאלה המחפשים פינה שקטה להרהר בה על מהות החיים, תרמילאים שהגיעו למזרח הרחוק כדי לטייל ולטרק וסתם אנשים טובים שרוצים להרגע מהמולת הערים התאילנדיות הסואנות. בצ'אנג מאי תמצאו כל זאת ועוד, לצד אוכל מצוין וחברה נעימה.

 

מתי כדאי להגיע לעיר?

העונה המומלצת להגיע לביקור בצ'אנג מאי היא העונה היבשה, כלומר החל מחודש אוקטובר ועד פברואר, מה שמסתדר היטב לתיירים הישראלים משום שמדובר בשיא החורף אצלנו ומה יותר טוב ומעורר קנאה מאשר לנחות הישר בקיץ התאילנדי ובעצם להשלים שנה שלמה ללא חורף? (תשובה: אין טוב יותר, אז איזה כיף שמדובר בחלום בר הגשמה).

אחד הדברים הנפלאים בצ'אנג מאי היא שבניגוד להיותה בירת הצפון וככזו היא מאכלסת (ביחד עם המטרופולין שלה) כמיליון תושבים, האווירה בה נחשבת לשקטה ואינטימית ויש בה תחושה של כפר גדול בו כולם מכירים את כולם ושמחים זה לקראת זה. כן, זה לגמרי מהמקומות האלה בו אנשים שאינכם מכירים יחייכו אליכם חיוך רחב, ינידו לעברכם בראשם, יגידו בוקר טוב או ישאלו לשלומכם.

 

איך מגיעים?

על מנת להגיע לצ'אנג מאי מישראל תאלצו לנחות בבנגקוק ומשם להמשיך לעבר היעד הנכסף ובהקשר זה חשוב לציין כי אם תרצו להנות ממחירי טיסה נוחים, מומלץ להזמין את הכרטיסים מראש ולא לחכות לדקה ה-90. זה נכון שהחופשה בתאילנד זולה, במיוחד בהתחשב בתמורה המצוינת ביחס למחיר, אך הטיסה עשויה להיות הקאטצ'. לכן, אם תרצו באמת להנות מחופשה לא יקרה – הקדישו את הזמן וסקר השוק המתאים בעת רכישת הכרטיסים.

מבחינת אפשרויות הלינה, תשמחו לשמוע כי המלונות בצ'אנג מאי נחשבים למצוינים והתמורה למחיר גבוהה. כמובן שישנן גם אכנסיות לתרמילאים במחירים זולים במיוחד לצד מלונות פאר יקרים ומפנקים במיוחד, אך בסך הכל מדובר בעיר עם אפשרויות לינה מכל סוג ובכל תקציב כך שבטוח תצאו מרוצים.

זה הכל. כל שנותר הוא לארוז מזוודה! תהנו.

 

 

אולי תאהבו גם את