חיפוש

חברה מקצועית לניקוי ספות בד בכפר סבא – הכירו את SOS CLEAN

עברתם לכפר סבא כדי להקים משפחה ואתם מתחילים לעצב את הבית שלכם? אתם גרים כבר שנים בכפר סבא ולא מצאתם פתרון נוח וזול לניקוי הספות? הכירו את SOS CLEAN החברה שתהפוך את החיים שלכם לקלים ואת הסלון שלכם לחדש!

ספות בכללי הן דבר שמתלכלך בקלות ובמיוחד ספות בד. בין אם יש לכם ילדים קטנים בבית או שאין לכם לא צריכים להיות גאונים כדי לראות את הכתמים המצטברים על הספה ורובו שוברים את הראש איך אפשר בכלל לנקות את כל הלכלוך הזה. אז אין מה לדאוג, חברת SOS CLEAN הביאה עמה לארץ טכנולוגיית ניקיון מיוחדת מארצות הברית שתעזור להחזיר את הסלון לקדמותו במהירות ובזול!

 

אז איך זה עובד?

כל ספה מורכבת מחומרים אחרים, וכל עוד העץ אינו שבור והבד לא נקרע מהמקום חשוב לשמור על הספה נקייה בשביל הבריאות והנראות. כנראה שניסיתם בעבר לנקות את הספה עם ספוג או בעזרת שואב אבק מתקדם ולא הייתם מרוצים מספיק מהתוצאה ובצדק. חברת SOS CLEAN ניקוי ספות, שטיחים ומזרונים בשוק הישראלי כבר כמעט עשור והשם של החברה צועד לפניה. הטכנולוגיה שהביאה החברה מארצות הברית מתחילה בהבנת מבנה הספה. חשוב מאוד להבין מאיזה חומר עשויה הספה כדי לדעת להתאים לה את חומרי הניקיון המדויקים לכל ספה וספה כדי להגיע לתוצאות מקסימליות.

אתם מתקשרים לנציגי החברה, מתייעצים ומכינים את הקרקע ומתאמים מועד לבוא נציג החברה לנקות את הספה אצלכם בבית. זמן הניקיון תלוי בגודל הספה אך התהליך זריז במיוחד ותוך יום כבר תוכלו לשבת בסלון שלכם שיראה כמו חדש!

 

מה שיטת הניקיון ?

טכנולוגית הניקיון המיוחדת שהגיעה מארצות הברית מתחילה בהבנת סוג הבד של הספה שלכם והתאמה של חומרי הניקיון המדויקים לחברה שלכם. הניקיון עובד בשיטת הזרקה ויניקה והוא כמעט כמו תהליך שבגדים עובדים במכונת הכביסה. חומרי הניקיון הספציפיים מוזרקים לספה בלחץ גבוהה ובעזרת מים בטמפרטורה מתאימה לסוג הבד על מנת לפרק את הלכלוך ולהשמיד את החיידקים. לאחר מכן שואב מיוחד שואב את כל המים, חומרי הניקוי והלכלוך שהתפרק על לחזרת הספה למצב חדש! כל הסיפור קליל במיוחד ועובדי החברה דוגלים בשירות אדיב והוגן.

 

למה לבחור ב SOS CLEAN ?

ראשית כל החברה דוגלת בכנות. עובדי החברה מאמינים בשירות אדיב והוגן ולא בשטיקים ורמאות. עובד החברה אף פעם לא יבטיח הבטחות שווא מכיוון שישנם כתמים שאי אפשר להסיר! ב 95% מהמקרים ניתן להחזיר את הספה לקדמותה ולמראה חדש לגמרי, אך ספות שלא טופלו כראוי מספר עשורים, יש סיכוי שלא יצליחו להסיר את הכתמים מהן. בנוסף שם החברה הולך לפניה, מומלץ להיכנס לביקורות בגוגל ולהתרשם מפידבקים אמיתיים של לקוחות ולהבין את רמת המקצועיות וההוגנות של החברה ולבחור בחברה הנכונה לצורך ניקוי ספות בכפר סבא.

 

שואב

אולי תאהבו גם את