חיפוש

קמגרה או סיאליס – מה ההבדל?

גברים רבים מתלבטים לגבי הבחירה בין קמגרה לסיאליס, מאחר ומדובר על שתי תרופות מוכרות ופופולאריות, שנועדו לספק פתרון מהיר ויעיל לבעיות בתפקוד המיני. שתי התרופות יסייעו לכם לשפר את הביצועים שלכם במיטה, מאחר ושתיהן מכילות חומר פעיל, שמוביל להגברת זרימת הדם לאזור הפין, דבר שנועד להבטיח לכם זקפה מרשימה ויציבה במיוחד.

עם זאת, כדאי להכיר את ההבדל בין שתי התרופות, על מנת להבטיח לעצמכם את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם. במאמר זה נעסוק ביתרונות ובחסרונות של כל אחת מהתרופות, על מנת לספק לכם את כל המידע הרלוונטי ביותר.

 

קמגרה או סיאליס – שיפור בחיי המין שלכם

סיאליס וקמגרה הינן שתי התרופות הנחשבות לתרופות הנפוצות והמבוקשות ביותר לשיפור הביצועיים המיניים ולטיפול בקושי להגיע לזקפה. שתי התרופות נחשבות ליעילות עבור כל מי שסובל מזקפה חלשה, שנוטה ליפול במהלך האקט המיני. כמו כן, שתיהן יספקו לכם את האפשרות להגיע לזקפה, בין אם אתם סובלים מאימפוטנציה, אין אונות או חרדת ביצוע.

מעבר לכך, שתי התרופות יבטיחו לכם אקט מיני ארוך ומספק יותר, דבר שיכול להיות חיוני במיוחד עבור מי שסובל משפיכה מוקדמת. כך שאם אתם סובלים מקושי בתפקוד המיני, אין שום צורך להתבייש או להימנע לחלוטין מסקס. היום תוכלו להזמין אונליין הן את הקמגרה והן את הסיאליס הגנרי, במטרה להבטיח לעצמכם לילה סוער ומענג מהרגיל.

 

קמגרה – קווים לדמותה

הקמגרה הינה ויאגרה גנרית, כלומר מדובר על תרופה שמיוצרת על ידי חברה אחרת, אך מכילה את אותו החומר הפעיל המצוי בוויאגרה – סילנדפיל. כתוצאה מכך, תוכלו לקבל את אותה ההשפעה, אך במחיר נוח ומשתלם יותר. מאז שהפטנט של חברת וויאגרה פג תוקף, חברות רבות בחרו לייצר תרופות גנריות, שיתחרו בתרופה המקורית. אך קמגרה נחשבת ללא ספק לתרופה הגנרית היעילה והמוצלחת ביותר, בזכות ההשפעה הארוכה והעוצמתית שלה.

תוכלו לבחור את המינון המתאים לכם, במטרה להבטיח לעצמכם את האפקט האופטימלי ביותר. ניתן לרכוש את מוצרי קמגרה אונליין ללא צורך במרשם רופא וליהנות ממשלוח דיסקרטי עד הבית. תוכלו לבחור בין ג'ל בטעמים, סוכריות או טבליות לבליעה. יש ליטול את המוצר על קיבה ריקה כחצי שעה לפני האקט המיני וההשפעה יכולה להימשך עד 12 שעות.

 

סיאליס – מה כדאי לדעת?

תרופת הסיאליס המקורית הינה תרופת מרשם, שנועדה לטפל בחוסר חשק מיני ובקושי להגיע לזקפה. התרופה מגיעה בצורת כדור לבליעה ותוכלו כמובן לבחור את המינון המתאים ביותר עבורכם. מומלץ להתחיל ממינון נמוך ולהעלות אותו בהדרגה, במידת הצורך. במקרים קלים, כמו למשל במקרים של חרדת ביצוע או זקפה לא יציבה, תוכלו להסתפק במינון הנמוך.

אך במקרים של אימפוטנציה או קשיי זקפה משמעותיים, תזדקקו למינון הגבוה יותר. התרופה מכילה את החומר הפעיל טדלפיל, המוביל להרחבת כלי הדם באזור הפין ולהגברת זרימת הדם לאזור. כתוצאה מכך, תוכלו ליהנות מזקפה מרשימה, חזקה ויציבה לאורך זמן. יש ליטול את התרופה כחצי שעה עד שעה לפני האקט המיני ולהקפיד על הימנעות מאלכוהול וארוחות כבדות ושומניות, במטרה להגביר את אפקט התרופה ולהימנע מתופעות לוואי מיותרות. זמן ההשפעה נמשך 36 שעות, דבר שמהווה יתרון משמעותי.

 

קמגרה או סיאליס – שורה תחתונה

אין תשובה נכונה לגבי השאלה – מה עדיף לכם לבחור? שתי התרופות יעילות ואמינות, אך כדאי לזכור כי בעוד שהקמגרה הינה תרופה גנרית שנמכרת במחיר זול ואינה מצריכה מרשם רופא, תרופת הסיאליס מצריכה ביקור אצל הרופא והיא נמכרת במחיר גבוה יותר. מצד שני, תוכלו לרכוש סיאליס גנרי על מנת לחסוך בעלויות.

קמגרה או סיאליס

אולי תאהבו גם את

מִין
ויאגרה סופר פארם

במידה ואתם רוצים להתחיל להנות מסקס מעולה וחסר מעצורים שלא מושפע מבעיות המיניות שלכם אשר עוצרות אותו באמצע, כדאי שתתחילו ליטול ויאגרה טבעית שתאפשר לכם

קראו עוד »