חיפוש

איך לבחור ריהוט מתאים לסגנון העיצוב של הבית?

הבית הוא איפה שהלב, וכשהוא מעוצב בצורה נעימה הוא תורם משמעותית לאיכות החיים שלנו. בית שמעוצב נכון הוא בית שכיף לשהות בו, הוא משדר משהו נעים והוא גורם לכל מי שמגיע אליו לרצות להישאר.

המאמר הזה מוקדש לכל מי שרוצה להכניס עיצוב נכון, מרגיע ונעים הביתה על ידי בחירה של ריהוט מתאים, קדימה מרהטים!

 

למה חשוב להשקיע בריהוט הבית?

 

גיבוש המשפחה

בית שמרוהט בצורה שמתאימה לעיצוב גורם לתחושת הרמוניה וגורם לכל בני המשפחה לרצות לשהות יחד בבית. דבר זה תורם לגיבוש המשפחתי ולתחושת הנעימות בבית. כשכולם רוצים לרבוץ בסלון יחד – אתם יודעים שעשיתם משהו נכון.

 

כיף לארח

בית שמעוצב בצורה חכמה ונעימה זה בית שכיף לארח בו. למי שאוהבים לארח, זו מתנה של ממש. האורחים שלכם ואתם תהנו משהייה בבית ויהיה לכם כיף להזמין אליכם!

 

כיף לעבוד מהבית

היום הרבה אנשים עובדים מהבית, במצב כזה חשוב מאד שיהיה בית נעים, כיפי ונוח! עם מקומות עבודה מגוונים שיתנו לכם תחושת נוחות.

 

אלה הן רק כמה דוגמאות לחשיבות עיצוב הבית, בחרו מה הכי חשוב לכם לפני שאתם מעצבים. אחרי שהבנתם מה הצרכים שללכם תוכלו לגשת למשימת התאמת הריהוט לעיצוב הבית.

 

איך לבחור ריהוט מתאים לסגנון העיצוב של הבית?

סביר להניח שהבית שלכם מעוצב בסגנון שאתם אוהבים. סגנון העיצוב שבחרתם היה בוודאי משמעותי בשבילכם והריהוט חייב ללכת באותו הקו. אם הבית מעוצב בסגנון כפרי, אך לפתע תבחרו ריהוט מודרני ועירוני יותר, יכול להיות שתהיה בבית התנגשות בין שני הסגנונות. זה יכול לייצר חוסר הרמוניה בבית. כדי לייצר זרימה אמיתית וטובה עלינו להתאים את הסגנון לריהוט.

 

כמה טיפים חשובים איך לבחור ריהוט מתאים לבית שלכם

 

הגדירו מה סגנון העיצוב

הגדירו לבית שלכם את קווי העיצוב הכללים, ושימרו על סגנון עיצוב אחיד. לדוגמא, אם החלטתם ללכת על סגנון כפרי, התחייבו לסגנון הזה. כדי לדעת מה מתאים לכם תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע כגון ריהוט בעיצוב אישי עם אוליווד חנות רהיטים. בחרו באנשי מקצוע מעולים והם יוכלו לעזור לכם משמעותית עם התהליך!

 

אספו אחר השראות

אחרי שהבנתם מה הסגנון של הבית שלכם התחילו בעבודת מחקר קטנה, חפשו ברשת אחר סגנונות דומים, פתחו את הטעם האישי שלכם, אספו ושימרו לכם את הדברים שבאמת אהבתם. אל תחששו לקחת את הזמן כדי לגלות מה אתם באמת אוהבים ומה יתאים לבית שלכם.

 

החליטו על פלטת צבעים

צבעים הם אחד הדברים הכי חשובים שיש בבית. אחרי שהבנתם מה הסגנון שלכם, החליטו מה תהיה הצבעוניות של הרהיטים. שימרו על צבעוניות אחידה, אל תערבבו יותר מדי צבעים יחד כי זה מייצר מצב של חוסר הרמוניה.

לסיכום, התאימו את הריהוט לסגנון הבית ולסגנון האישי שלכם. התאימו את הבית עצמו לצרכים שלכם ותהנה משהייה כיפית וממושכת במקום הכי חשוב בחיים שלכם. והכי חשוב – תהנו מכל רגע, לעצב זה כיף!

design style

אולי תאהבו גם את

קורס טויה קולוריסטיקה
מה זה קורס קולוריסטיקה

בימים האחרונים תיבת ההודעות שלנו כמעט ומתפוצצת מהודעות שמבקשות לקבל פרטים אודות קורסים שונים. מתעניינים רבים שרוצים להתחיל ללמוד פונים אלינו, פשוט כי הם יודעים

קראו עוד »