חיפוש

אישה יפה היא אישה מטופחת: מוצרי הטיפוח שכל אחת חייבת להכיר

כן, אנחנו יודעים… יופי הוא מושג כוללני שהחברה המציאה כדי לתאר סימטריה אסתטית. אבל בעינינו? הטיפוח הוא בהחלט סוד היופי. הרי כשנראה אישה או גבר שאינם מטופחים לא נוכל לתפוס אותם כיפים, אסתטיים ככל שיהיו. אז בואו ניכנס לעולם הטיפוח ונבין מה הם מוצרי הטיפוח הבסיסיים שכל אישה חייבת להכיר.

 

סוד היופי הוא הטיפוח

אמנם ישנם מוצרי טיפוח שכולנו מכירים כמו קרם לפנים, סבון לפנים, קרם גוף ואפילו הבושם הם כולם מוצרי טיפוח שכולנו מכירים. אבל האם פעם חשבת שיש עולם שלם מעבר למוצרים הללו?   בדיוק בגלל זה אנחנו כאן! אנחנו אוהבים לראות אתכן מטופחות ויפות, רוצים תמיד לעזור לכן לטפח את עצמן וחושבים עבורכם תמיד מה הצעד הבא.

אז למה אנחנו מחכות? בואו ניכנס לכל סודות היופי והטיפוח, ונראה אילו מוצרים הם המומלצים ביותר. לרכישת המוצרים המומלצים הללו בקרו באתר של Glam42

 

טונר

אז אמנם רובינו הגדול מכירות את סבון הפנים ואפילו כבר את המים המיסלריים למדנו להכיר מקרוב, אך שמנו לב שהרוב הגדול דווקא מדלגות על המוצר הקריטי הזה! הטונר, הינו השלב האחרון שנבצע בטקס הטיפוח שלנו לפני שנתחיל במריחת הסרום והקרמים. מטרתו של הטונר היא לנקות את הפנים שלנו בצורה יעילה, גם אחרי שהורדנו את הלכלוך עם המים המיסלריים וסבון הפנים.

הטונר יוריד את השכבה האחרונה של הלכלוך מהפנים שלנו, תקטין את הנקבוביות שלנו, ותסייע לשומניות לא טובה לסור מפנינו. הטונר המומלץ ביותר מבחינתנו הוא הטונר המטהר של קליניק שעשוי מחומרים עדינים שמנקים את הפנים שלנו מבלי לייבש אותם.

 

שמן טיפולי לשיער

כדי לטפל בשיער שלנו אנחנו תמיד נשקיע הון תועפות, בכל מני שמנים ושמפואים למיניהם שיתיימרו להציל לנו את השיער. אבל כמה מהם באמת יעשו את העבודה? האמת היא, שרובם הגדול יתבררו בסוף כבזבוז כסף מוחלט, שהיה יכול להיות מושקע בכל כך הרבה מוצרים טובים יותר, שהיו מבצעים את העבודה בצורה טובה בהרבה.

כולנו יודעות, שאמנם שמן ארגן עוזר לשיער, אבל המוצרים של מרוקן אויל הם המוצרים הטובים ביותר לעבודה עם שמן ארגן. השקיעו בשמן טיפולי של מרוקן אויל שיותיר אתכן עם שיער מטופח ומבריק בכל שעות היממה.

 

שפתון משקם לשפתיים

ולא, לובלו זה ממש אבל ממש לא נחשב. כשאנחנו מטפחות את הפנים שלנו, אנחנו משקיעות כמעט בכל אלמנט בפנים חוץ מהאלמנט החשוב ביותר, השפתיים שלנו. בחודשי החורף הקרבים ובאים, השפתיים שלנו נשברות, מתייבשות ומתקלפות מה שנותן לנו מראה לא מטופח ולא יפה כלל.

נשים רבות מנסות להילחם בתופעה הזו בעזרת שפתונים כמו לובלו, שרק מייבשים את השפתיים שלנו עוד יותר ולא עושים את העבודה, אך איך עושים את העבודה כראוי ומשקמים את השפתיים? בעזרת באלם משקם ייעודי באיכות גבוהה. הבאלם המשקם באיכות הגבוהה ביותר הוא הבאלם המדהים של בובי בראון, שמיוצר ללא חומרים מייבשים והופך את השפתיים שלנו לרכות ונעימות.

אישה מטופחת

אולי תאהבו גם את

קורס טויה קולוריסטיקה
מה זה קורס קולוריסטיקה

בימים האחרונים תיבת ההודעות שלנו כמעט ומתפוצצת מהודעות שמבקשות לקבל פרטים אודות קורסים שונים. מתעניינים רבים שרוצים להתחיל ללמוד פונים אלינו, פשוט כי הם יודעים

קראו עוד »