חיפוש

איך בוחרים מיטה לכלבים גדולים?

מיטה מהווה עבור בני האדם והכלבים באופן זהה, מקום מפלט, מקום שבו אפשר לקחת אתנחתא מהיום יום ולנוח. מיטה היא פריט אישי ששייך רק לבעל המיטה ולכן גם הכלבים בדומה לבני האדם מרגישים כלפי מיטתם רגש רכושני ומקובל. מיטה לכלבים מגיעה במגוון רחב של סגנונות, של בדים וצורות שניתן להתאים אותם לאופי הכלב, לגיל הכלב וכמובן לגזע שלו.

שקט ישנים כאן…

כלבים ישנים בממוצע בין 12-14 שעות ביום, אלו בהחלט שעות רבות ולכן כדי לעזור לחבר על ארבע שלנו לנוח כראוי ניקח בחשבון כמה פרמטרים חשובים רגע לפני שבוחרים לו מיטה –

איך בוחרים מיטה לכלבים גדולים?

  1. גיל הכלב:

  • כאשר מדובר על גור קטן בן כמה חודשים מסוג גזע קטן, בהחלט נעדיף לרכוש עבורו מיטה קטנה ובדרך כלל עגולה שיוכל להרגיש מאין "הגנה" מדפנות המיטה והוא יוכל להתכרבל בנוחות.
  • באם מדובר על כלב בוגר מסוג גזע קטן ניקח בחשבון את גודלו כך שיהיה לו נוח גם לצאת ולהיכנס מהמיטה באופן חופשי בכל שלב ביום וללא דפנות שיכולות להכשיל אותו.
  • אם מדובר על כלב מבוגר מאוד שסובל מכל מיני מחלות כאלו ואחרות, כדאי לרכוש עבורו מיטה עם מזן אורתופדי ונוח כדי שיוכל לנוח ולישון כפי שצריך.

 

  1. כמה הכלב שלכם שובב?:

  • האם הכלב שברשותם הוא שובב שאוהב ללעוס כל דבר? אם כן עדיף בהחלט לרכוש מיטה מחומרים עמידים מפני לעיסות, כמו פלסטיק קשיח, שאינם יכולים לסכן אותו בשום צורה בזמן הלעיסה.

 

  1. גודל הכלב:

  •  כאשר מדובר על כלב מגזע גדול כמו דני שהם גבוהים במיוחד ורוצים לרכוש עבורו מיטה, לכו בוודאות על מיטה לכלבים גדולים שהיא מעין מזרן פתוח כך שאם הם ירצו להתמתח, הם יוכלו לעשות זאת בנוחות

 

  1. עם פרווה או בלי פרווה?:

  • ישנם כלבים בעלי פרווה שגורמת להם להרגשת חום בכל שלב ביום. לכן נעדיף לכלב מסוג כזה לרכוש מיטה מחומרים נושמים שלא יחממו את גופו עוד יותר. כמו כן ההמלצה למיטה עבור כלבים מלאי פרווה, היא מיטה שניתנת לניקיון בקלות.
  • כלבים שאינם עם פרווה או פרווה דלילה נעדיף לרכוש מיטה מחומרים מעט מחממים אך נושמים.

 

לסיכום

אינדיבידואליזם

כל כלב הוא בפני עצמו ומה שטוב לכלב אחד לא בהכרח טוב לכלב אחר. כמו שלא קונים רצועה לכלב מבלי לקחת בחשבון לאיזו מטרה כמו למשל, הליכה, רפואי וכדומה, כך גם לא קונים מיטה לכלב מבלי לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים כמו אופי הכלב, האם הוא אוהב להתמתח הרבה, יש לו פרווה, אין לו?, גודל הכלב וגיל הכלב. רק לאחר שאפיינו את החבר על ארבע שלנו, רק אז נרכוש מיטה עבורו שתתאים לצרכיו האישיים.

אולי תאהבו גם את