חיפוש

עצות חשובות במקרה של תביעות ביטוח

תביעות ביטוח מתנהלות מול גופים גדולים ומנוסים, אשר מטבע הדברים, אינם ממהרים לשלם את הכספים המגיעים לנו. לפיכך, בכדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה שלנו, חשוב להיערך אליה בהתאם. הנה לפניכם כמה עצות חשובות שכדאי ליישם במקרה של תביעות ביטוח

 

למה תביעות ביטוח נחשבות למאתגרות?

הפחד מפני אירועים פתאומיים ובלתי צפויים קיים אצל כולנו, כאשר לאירועים אלו יכולות להיות השלכות מהותיות על תחומים כמו הבריאות והמצב הכלכלי שלנו. בכדי למזער נזקים ולהתמודד בצורה מיטבית עם אותם אירועים, אנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח שונות, אשר תמורת תשלום פרמיה חודשית, מבטיחות להשתתף בעלויות הנלוות לאירוע הביטוחי.

עד כאן הכל נשמע טוב ויפה, אך המציאות מראה כי, תהליך התביעה למימוש הזכויות המגיעות לנו מחברות הביטוח הוא תהליך ארוך ומתיש, אשר בסופו, חברות הביטוח נוטות לא אחת לדחות את התביעה מסיבות כמו אי עמידה בתנאי הפוליסה, היעדר מסמכים רפואיים וסיבות נוספות, כפי שתוכלו לראות בהרחבה באתר https://www.sultanlaw.co.il.

 

האם אני זכאי לממש את תגמולי הביטוח?

לפני שנכנסים אל תהליך התביעה הבירוקרטי מול חברות הביטוח, מומלץ לנסות ולהבין מראש האם אנחנו אכן עומדים בתנאי הזכאות למימוש תגמולי הביטוח מהפוליסה. את התנאים הללו, לרבות החריגים והסייגים השונים, ניתן יהיה לקרוא במסמכי ההצטרפות ופוליסת הביטוח עצמה שרכשנו מחברת הביטוח.

 

הכינו את עצמכם כראוי אל תביעת הביטוח

ככל והמקרה שלכם אינו נופל תחת אחד החריגים והסייגים של הפוליסה, הרי שתוכלו להגיש תביעת פיצויים בהתאם וגם כאן, חשוב לנהל את תהליך התביעה בצורה חכמה ומסודרת וזאת באמצעות מילוי נכון ומלא של טופס הגשת התביעה, הכולל לרוב את הפרטים המלאים שלכם, תיאור מקרה התביעה וצירוף המסמכים הרפואיים הרלוונטיים.

אחד האלמנטים שמומלץ להתייחס אליהם בכובד ראש הוא, צירוף המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, המעידים על מצבכם הרפואי ואופן תפקודכם בשגרה, באופן שיסייע לחברת הביטוח לקבל תמונת מצב מהימנה ומדויקת. אל המסמכים הרפואיים הללו מומלץ לצרף חוות דעת רפואית מקצועית, אשר תתמוך בטענות שלכם.

 

עורך דין תביעות ביטוח – הדרך שלכם למקסם את סיכויי הצלחת התביעה

תביעות הביטוח מתנהלות מול חברות גדולות ומנוסות בתחום ובכדי לאזן את תמונת המצב, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי, המתמחה בתחום תביעות הביטוח, כך שתקבלו ליווי וייעוץ מקצועי לאורך כל התהליך, החל משלב הגשת טפסי התביעה ועד לקבלת מלוא כספי הפיצויים המגיעים לכם.

 

לסיכום

בחלק ניכר מהמקרים, חברות הביטוח נוטות לדחות את תביעות הביטוח המוגשות לפתחן וזאת בשל סיבות רבות ומגוונות. על מנת לצמצם את הסיכויים שהתביעה שלכם תידחה, מומלץ להיערך אל תהליך התביעה בהתאם וזאת באמצעות בחינת תנאי הפוליסה, איסוף כלל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים ופנייה אל עו"ד מקצועי המתמחה בתחום תביעות הביטוח.

במקרה של תביעות ביטוח

אולי תאהבו גם את

מה מותר לומר לעו_ד
מה מותר לומר לעו"ד?

ההבנה של מה ניתן לומר לעורך דין לא רק מבהירה את גבולות התקשורת המשפטית אלא גם משפרת את האפקטיביות של הייצוג המשפטי. אז איך עושים

קראו עוד »
עבירות רצח
כמה זמן זה מאסר עולם?

מאסר עולם הוא כיום העונש הקשה ביותר שיכול לקבל נאשם בישראל בגין עבירה שביצע. אמנם בספר החוקים הישראלי מוזכרת האפשרות של עונש המוות, אבל השימוש

קראו עוד »
נוטריון בתל אביב
איפה מוצאים נוטריון בתל אביב?

כאשר מסמכים משפטיים דורשים אישור נוטריוני בתל אביב, חיוני למצוא נוטריון אמין ומוסמך. לנוטריונים תפקיד מכריע באישור ואימות עסקאות משפטיות שונות. אנחנו כאן כדי לכתוב

קראו עוד »