חיפוש

סיפורי הירושה ההזויים ביותר שקרו בבתי משפט

ירושה יכולה לעתים קרובות להוציא את הגרוע מאנשים, ולהוביל למחלוקות קשות ואפילו למאבקים בבית המשפט. חלק מסיפורי הירושה הם כה מקוממים והזויים שהם נראים לנו הזויים עד כדי לעשות את הכתבה הזו. אנחנו כאן כדי לספר לכם כל מיני סיפורים שקשורים לירושה ואנחנו בטוחים שלא תדעו אם מדובר בסיפורים אמיתיים או באגדות בדיוניות. ממליצים לכם לקרוא עד הסוף!

 

הבן האבוד טוען לכתר

מקרה ירושה מזעזע בו היה מעורב אדם שטען כי הוא הבן האבוד של זוג עשיר שנפטר מבלי להשאיר צוואה. האיש, בעל עבר פלילי והיסטוריה של מחלת נפש, הוציא פתק בכתב ידו שלטענתו נכתב על ידי האב המנוח, הכיר בו כבנו והותיר לו חלק גדול מהעיזבון.

למרות העובדה שהפתק מזויף בבירור, האיש סירב לסגת, והתיק הגיע לבית המשפט. בסופו של דבר קבע בית המשפט כי לאיש אין טענה לגיטימית לעיזבון וחייב אותו בהוצאות המשפט של שאר היורשים.

סכסוכי ירושה בין אחים

מי לא מאמין בגלגול נשמות?

אחד ממקרי הירושה המוזרים ביותר בישראל כלל אישה שטענה כי היא גלגולה של דודתה המנוחה. האישה, שלא היה לה קשר קודם לדודה או למשפחתה, סיפרה כי קיבלה הודעות מעולם הרוח שאומרות לה כי היא זכאית לחלק בעיזבון.

שאר היורשים היו סקפטיים באופן מובן לגבי טענותיה של האישה, אך התיק עדיין הגיע לבית המשפט. לאחר שמיעת עדויות משני הצדדים, קבע בית המשפט כי לאישה אין טענה לגיטימית לעיזבון.

 

ניסיון לקבל ירושה עם ראיות פיקטיביות

בתיק ירושה נוסף טען אדם כי דודו המנוח הבטיח להשאיר לו חלק יקר ערך בצוואתו. האיש הציג קלטת וידאו שלטענתו הראה את דודו מבטיח את ההבטחה, אך הקלטת הייתה באיכות ירודה וקשה לפענוח.

שאר היורשים טענו שהאיש הכריח את דודו לקיים את ההבטחה, והתיק הגיע לבית המשפט. לאחר משפט ממושך, קבע בית המשפט כי לאיש אין טענה לגיטימית בנכס וחייב אותו בהוצאות המשפט של שאר היורשים.

סכסוכי ירושה בין אחים

מקרים בהם שניים רבים והשלישי לוקח

אחד ממקרי הירושה הידועים לשמצה בישראל היה מעורב בעיזבונו של איש עסקים אמיד שהלך לעולמו מבלי שהותיר אחריו צוואה. כתמיד – יש סכסוכי ירושה אחים: שתי בנותיו של האיש טענו כי הן זכאיות לכל העיזבון, חרף העובדה שהן היו מנוכרות מאביהן שנים רבות. גם אחיו של האיש הגיש תביעה לעיזבון בטענה שהוא היורש החוקי לפי ההלכה.

התיק נמשך שנים, כאשר כל צד הציג טיעונים וראיות משפטיות מורכבות. בסופו של דבר, בית המשפט קבע כי הבנות והאח יחלקו את הנחלה, כשחלק הארי יעבור לבנות.

 

לסיכום

סיפורי ירושה הם מגוונים וחלקם יכולים להיות הזויים יותר וחלקם פחות. אם אתם חושבים שאתם זכאים לירושה, ולעומת המקרים הללו יש לכם טענות רלוונטיות ולגיטימיות, אנחנו ממליצים לכם להיוועץ עם עורך דין שיעזור לכם להשיג את מה שמגיע לכם.

סכסוכי ירושה בין אחים

אולי תאהבו גם את

התאמת תחפושות לילדים
התאמת תחפושות לילדים

פורים קרב וזו השעה להתחיל לתכנן את התחפושות לילדים. לא מעט אספקטים גם משפיעים על רצון הילד בבחירת התחפושת, בעיקר העובדה שיש דמויות שונות פופולריות

קראו עוד »