חיפוש

מהן הסיבות הנפוצות ביותר לפשיטת רגל בישראל?

בתקופה האחרונה אנו עדים למספר עולה של אנשים שמוצאים את עצמם בהליך של פשיטת רגל. יש מי שאומרים ששנת 2020 שינתה את המציאות שהכרנו והובילה למצב העגום ויש מי שאומרים שהתנהלות כלכלית שגויה הובילה לכך. במדריך הנוכחי אנו נתמקד בסיבות הנפוצות ביותר שמובילות את האנשים לפשיטת רגל. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך סיוע מצד אנשים שעברו לאחרונה הליך של פשיטת רגל. כדי שנוכל להציג בפניכם את הסיבות הנפוצות ביותר, היינו צריכים לפנות אל חכמת ההמונים, וכך עשינו. העלינו פוסט בדף העסקי שלנו וציינו בו שאנו מתכננים לכתוב מדריך שיעסוק בסיבות הנפוצות ביותר לפשיטת רגל בישראל. כדי שנוכל להגיע אל הסיבות הללו, אנו צריכים לשמוע את האנשים שעברו את ההליך מקרוב.

קיבלנו מעל ל – 200 פניות מצד גורמים שעברו פשיטת רגל ושיתפו אותנו קצרה בסיבה שהובילה אותם למצב. ערכנו טבלה מסודרת והוצאנו ממנה את הממצאים שהציגו לנו את הסיבות הנפוצות ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שלקחו חלק בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, המדריך רואה אור והוא צפוי להציג בפני רבים את הסיבות הנפוצות הללו.

 

הסיבה הנפוצה ביותר ה – 1 לפשיטת רגל בישראל: ירידה פתאומית במכירות שנמשכת לאורך זמן

רבים מאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך הם בעלי עסקים שונים. הנה כמה עסקים נפוצים שסייעו לנו בכתיבת המדריך:

  • עסק לממכר מזון מהיר
  • עסק לממכר ביגוד
  • עסק למוצרי טיפוח

המשותף לכל אלו זו העובדה שהם ציינו כי הגיעו למצב של פשיטת רגל לאחר שהייתה ירידה פתאומית במכירות שגרמה להם בסופו של דבר להיכנס לחובות ענק. רבים מהם המליצו לפנות אל עורך דין בשלבים מוקדמים של הירידה הפתאומית הזו, כדי לקבל ליווי הולם. ביקשנו כמובן המלצה על עורך דין ספציפי וקיבלנו את הכתובת הבאה: https://www.yml-law.co.il  שכדאי לכם לבקר בה.

 

הסיבה הנפוצה ביותר ה – 2 לפשיטת רגל בישראל: תביעות יקרות

יש מי שמצאו את עצמם במרכז של תביעה יקרה שהוציאה מהם את כל המיץ ואת כל הכסף שהיה ברשותם. כולל חסכונות שנותרו בצד ליום אפור. תביעות יקרות, מסתבר, נחשבות גם כן לסיבה נפוצה מאוד לפשיטת רגל. שכן, כמעט מחצית מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך מצאו את עצמם פושטים רגל בעקבות כך.

 

טיפ חשוב לסיום

רגע לפני סיום חשוב לנו לציין בפניכם טיפ שנמסר לנו מטעם כמה מהגורמים שסייעו בכתיבת המדריך – חשוב מאוד שתפנו אל עורך דין מוסמך שבקיא בענייני הוצאה לפועל כבר ברגעים הראשונים בהם אתם רואים סימנים לפשיטת רגל, כדי שתוכלו לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המידע המקיף בנוגע לסיבות הנפוצות לפשיטת רגל, נאחל הצלחה לכל אלו שעוברים את ההליך.

לפשיטת

אולי תאהבו גם את

מה מותר לומר לעו_ד
מה מותר לומר לעו"ד?

ההבנה של מה ניתן לומר לעורך דין לא רק מבהירה את גבולות התקשורת המשפטית אלא גם משפרת את האפקטיביות של הייצוג המשפטי. אז איך עושים

קראו עוד »
עבירות רצח
כמה זמן זה מאסר עולם?

מאסר עולם הוא כיום העונש הקשה ביותר שיכול לקבל נאשם בישראל בגין עבירה שביצע. אמנם בספר החוקים הישראלי מוזכרת האפשרות של עונש המוות, אבל השימוש

קראו עוד »
נוטריון בתל אביב
איפה מוצאים נוטריון בתל אביב?

כאשר מסמכים משפטיים דורשים אישור נוטריוני בתל אביב, חיוני למצוא נוטריון אמין ומוסמך. לנוטריונים תפקיד מכריע באישור ואימות עסקאות משפטיות שונות. אנחנו כאן כדי לכתוב

קראו עוד »