חיפוש

נזקי גוף בתאונת דרכים

תאונות דרכים עשויות לגרום לנזקי גוף ברמות שונות, כאשר הסקאלה נעה בין פציעות קלות מאוד לקשות מאוד. יש מי שסוברים שפיצויים עבור נזקי גוף מגיעים אך ורק למי שנמצאים בראש הסקאלה. כלומר, רק מי שחוו פגיעות קשות ביותר. הדבר אינו נכון כלל. המדריך הנוכחי נכתב במטרה לשנות את הסברה השגויה ולהביא את כל העניין של נזקי גוף בתאונות דרכים למודעות בקרב הציבור. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים בנושא.

 

מה נחשב לנזקי גוף בתאונת דרכים?

כל נזק גופני שאירע לאדם בעקבות מעורבות בתאונת הדרכים עשוי להיחשב כנזק גוף. ראוי לציין כי אין זה משנה אם מדובר בתאונת דרכים שאירעה לאדם כנהג ברכב, כהולך רגל או כנוסע. בכל המקרים הללו הוא יחשב כמי שעבר תאונת דרכים ובמידה וגופו נפגע ממנה, הוא צפוי להיות זכאי לקבל פיצויים בעקבות כך.

 

איך תובעים בשביל לקבל פיצויים?

הליך של תביעת נזקי גוף נתפס לא פעם בקרב הציבור כהליך מורכב שדורש זמן רב ומאמץ. האמת היא, שאם מסתייעים בשירותיו של עורך דין שבקיא בתחום, ניתן יהיה לעבור את ההליך בקלות במהירות ללא צורך בהתעסקות בנושא. כך שאם עברתם תאונה קשה ואתם עוברים כעת הליך שיקום, אתם יכולים להיות רגועים ופשוט לפנות אל עורך דין שיבצע עבורכם את הפנייה אל חברת הביטוח ובמידת הצורך, גם יסייע לכם בהגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי כדי שתוכלו לבדוק אם יש באפשרותכם לקבל אחוזי נכות.

 

חשוב לבחור עורך דין מומלץ

לצערנו, אנחנו שומעים לא פעם על מקרים שבהם מכרים שלנו פנו אל עורך דין שהם אינם מכירים כלל ולא ערכו עליו בירור. הדבר נובע מתוך חוסר מודעות בנושא. שכן, חשוב לערוך בירור מקיף ברשת או דרך מכרים רגע לפני שבוחרים עורך דין. למקרה שאינכם יודעים כיצד לעשות זאת, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה, בה תגלו את השלבים למציאת עורך הדין המושלם עבורכם.

 

השלבים לבחירת עורך דין מומלץ

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין שילווה אתכם לאורך כל ההליך וידאג שתקבלו את כל הפיצויים שמגיעים לכם, אתם צריכים ליישם את השלבים הבאים:

  1. תכתבו פוסט ברשתות החברתיות ותבקשו המלצות מחברים ומכרים אודות עורך דין בתחום (חשוב לבקש המלצות מניסיון בלבד)
  2. תיקחו 2 או 3 שמות אקראיים של עורכי דין שחזרו על עצמם בתגובות שקיבלתם ותרשמו אותם בצד
  3. תערכו חיפוש אודות כל אחד מעורכי הדין הללו בגוגל ותקראו את חוות הדעת שנכתבו עליהם בלשונית הביקורות
  4. תבחרו את עורך הדין שקיבל את מרבית חוות הדעת החיוביות

כך תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות נזקי גוף בתאונת דרכים וההליך שנלווה למצב. מאחלים לכם שתדעו ימים טובים יותר ובהצלחה.

תאונת דרכים

אולי תאהבו גם את

מה מותר לומר לעו_ד
מה מותר לומר לעו"ד?

ההבנה של מה ניתן לומר לעורך דין לא רק מבהירה את גבולות התקשורת המשפטית אלא גם משפרת את האפקטיביות של הייצוג המשפטי. אז איך עושים

קראו עוד »
עבירות רצח
כמה זמן זה מאסר עולם?

מאסר עולם הוא כיום העונש הקשה ביותר שיכול לקבל נאשם בישראל בגין עבירה שביצע. אמנם בספר החוקים הישראלי מוזכרת האפשרות של עונש המוות, אבל השימוש

קראו עוד »
נוטריון בתל אביב
איפה מוצאים נוטריון בתל אביב?

כאשר מסמכים משפטיים דורשים אישור נוטריוני בתל אביב, חיוני למצוא נוטריון אמין ומוסמך. לנוטריונים תפקיד מכריע באישור ואימות עסקאות משפטיות שונות. אנחנו כאן כדי לכתוב

קראו עוד »