חיפוש

למה חברת הביטוח תעשה הכול כדי להקשות עלינו?

חברת ביטוח דורשת עמידה בקריטריונים מאוד ספציפיים עבור מבוטחים שמעוניינים לקבל פיצוי כספי. במאמר הבא נציג את הדרישות הבולטות של חברת ביטוח ונבין מה אפשר לעשות על מנת להתמודד איתןחברת ביטוח נתפסת כגוף שמערים קשיים על הלקוחות שלו. אבל בפועל, צריך לזכור שחברות מן הסוג הזה מתמודדות באופן קבוע ועל בסיס יום יומי עם שורה ארוכה של ניסיונות הונאה.

בגלל שכל אחד ואחת מאיתנו רוצים בשלב מסוים לממש את ההסכם מול חברת הביטוח ולקבל פיצויים וכסף בהתאם לתנאים שיש בפוליסה, נציגי החברה עצמה לא תמיד יכולים לסנן בין הבקשות ולזהות את המבוטחים האמינים. מנגד, מי שמפסיד מכך אלו האנשים שבאמת מגיע להם לקבל תגמולים ופיצויים אבל חברת הביטוח מקשה עליהם.

 

כך מגדילים את הסיכויים לקבל פיצויים

הידע הקיים כיום מאפשר להתמודד עם חברת הביטוח בצורה יעילה יותר. קודם כל, מומלץ להתרשם מהמידע המעודכן הקיים בתוך אתר פיצויים כדי לדעת מה הדרישות הטכניות. אם רוצים לקבל פיצויים מחברת ביטוח, חייבים למשל להגיש טפסים מאוד ספציפיים ולצרף אליהם את האסמכתאות והאישורים המבוקשים. ללא טפסים ואישורים רלוונטיים, אי אפשר בכלל להתקדם לשלב הראשוני של ניסיון לאישור התביעה מול חברת הביטוח.

שנית, כדאי לחזור לפוליסה ולבדוק את המאפיינים שלה. לעיתים קרובות מאוד, חברת הביטוח נתפסת בתור גורם שמערים עלינו קשיים – בעוד מה שחתמנו עליו בפועל בכלל לא דומה למה שחשבנו שמגיע לנו. אז כדי לא לבזבז זמן יקר ואנרגיות, צריך לוודא התאמה בין היקף ואופי התביעה לבין הפוליסה.

 

מהם הקשיים שחוזרים על עצמם מול חברת הביטוח?

יש כמה קשיים שחוזרים על עצמם מבחינת האופן שבו חברת הביטוח עלולה לעכב את תהליך הגשת התביעה וקבלת הפיצויים. בראש ובראשונה, חברת הביטוח עלולה להקשות עלינו מבחינת אופן הצגת המסמכים. כך למשל יש חברות ביטוח שדורשות מאיתנו להביא פיזית את המסמכים המקוריים למרות שהם לא נמצאים בידיים שלנו, או כאלה שמחייבות פעולה אקטיבית מול סוכן ביטוח פיזי ולא דרך האתר באינטרנט.

 

זמינות ושירות

חברת ביטוח עלולה להערים עלינו קשיים שקשורים לזמינות. אם צוות השירות של חברת ביטוח פרטית לא זמין עבורנו ואין לנו אל מי לפנות על מנת להתחיל את התהליך, קבלת הפיצויים תתעכב. במקרים כאלה, אנחנו גם עלולים להגיע למצב שבו המימון של הטיפול במקרה הוא מהחשבון האישי ולא מהתגמולים.

 

יש עם מי להתייעץ

מבוטחי חברות הביטוח לא חייבים לנסות להשלים לבד את התהליך. אם רוצים לקבל מהר את הפיצויים ולחסוך זמן והוצאות, צריך לפנות לבעלי מקצוע שמתמחים בנושא. בזכות התמחות של חברות בהגשת תביעות לחברות ביטוח, ניתן להמשיך לעבוד בזמן שאחרים עושים עבורנו את העבודה היעילה והאפקטיבית.

חברת ביטוח

אולי תאהבו גם את

מה מותר לומר לעו_ד
מה מותר לומר לעו"ד?

ההבנה של מה ניתן לומר לעורך דין לא רק מבהירה את גבולות התקשורת המשפטית אלא גם משפרת את האפקטיביות של הייצוג המשפטי. אז איך עושים

קראו עוד »
עבירות רצח
כמה זמן זה מאסר עולם?

מאסר עולם הוא כיום העונש הקשה ביותר שיכול לקבל נאשם בישראל בגין עבירה שביצע. אמנם בספר החוקים הישראלי מוזכרת האפשרות של עונש המוות, אבל השימוש

קראו עוד »
נוטריון בתל אביב
איפה מוצאים נוטריון בתל אביב?

כאשר מסמכים משפטיים דורשים אישור נוטריוני בתל אביב, חיוני למצוא נוטריון אמין ומוסמך. לנוטריונים תפקיד מכריע באישור ואימות עסקאות משפטיות שונות. אנחנו כאן כדי לכתוב

קראו עוד »