חיפוש

התאמת תחפושות לילדים

פורים קרב וזו השעה להתחיל לתכנן את התחפושות לילדים. לא מעט אספקטים גם משפיעים על רצון הילד בבחירת התחפושת, בעיקר העובדה שיש דמויות שונות פופולריות יותר בקרב ילדים. לא מדובר במשימה קלה ולא תמיד אפשר למצוא את התחפושת הרצויה במידה הנכונה ובמחיר שפוי. אז כיצד להתאים תחפושות לילדים, ולצאת מזה שמחים ומרוצים?

 

מידות, איכות ומה שביניהן

אתם, בתור ההורים של הילד, יודעים עליו הכל. החל ממשקל, גיל, שעת לידה, מה אכל בשבוע האחרון וכמה הוא מתפרע. כתוצאה מכך, אתם גם מודעים ועוקבים היטב אחרי הגובה של הילד, ההתפתחות התמידית שלו ויודעים בדיוק איזה תנועות הוא מבצע.

תשומת לב לדברים הללו תעזור לכם בהרבה בבחירת התחפושת. לאחר שהילד בחר למה הוא רוצה להתחפש, מצאו את המידה הנכונה שתתאים לו, לא רק מבחינת הגודל, אלא גם מבחינת התנועה ואיכות הבד. הדבר האחרון שהיינו רוצים זה שלילד שלנו יהיה לא נוח בתחפושת והוא לא יוכל לשחק עם החברים. בכל הקשור אל תחפושות לילדים H&M תספק לכם מבחר נהדר של תחפושות יפות ונוחות.

מידות, איכות ומה שביניהן

נוחות היא מעל הכל

נכון שגם אתם וגם הילד רוצים תחפושת מיוחד וכיפית, אבל אתם יודעים יותר טוב מהילד כמה חשוב שיהיה לו נוח. ילדים רבים יכולים להתעניין בתחפושות גרנדיוזיות שדורשות לא מעט אקססוריז ופריטים, שלעיתים פשוט נאבדים או מהווים עול על הילד עצמו שכבר לא רוצה להחזיק בהם.

נסו לדבר אל ליבו של הילד ולהסביר מדוע תחפושות כאלה לעיתים יכולות להיות לא נוחות, וכן את האחריות הכרוכה באחזקת האביזרים. אם הילד מבין במה כרוך הדבר ובכל זאת מעוניין, הפכו את זה לשיעור עבורו בנוגע לאחריות – כך שאם הצליח לא לאבד את האביזרים שלו לאורך כל היום – העניקו לו פרס.

נוחות היא מעל הכל

סרבני תחפושות – מה עושים איתם?

על אף ההנאה הכרוכה בלהתחפש, לא תמיד ילדים יהיו מעוניינים בכך. ישנם ילדים המסרבים להתחפש מההתחלה, ילדים שנבהלים מתחפושות או ילדים שכבר רכשנו עבורם תחפושת אך הם מתחרטים ברגע האחרון ובוחרים שלא להתחפש. בגילאים צעירים, כאשר הילד עדיין מגבש תחושת עצמיות וזהות, התחפושת עלולה לבלבל אותו ולערער על תחושת ה״אני״ שלו.

במידה והילד בן 5-2 שנים ולא מעוניין להתחפש, מומלץ לבחור בתחפושת עם פנים חשופות שמקלה על הילד לזהות את עצמו. במידה והילד בגילאי יסודי ומעלה, ולא מעוניין להתחפש, נסו לתת לו את חופש הבחירה. בין אם זה לבחור בתחפושת שהוא מעוניין בה, או לבחור לא להתחפש כלל.

במידה והסירוב מגיע מגורמים חברתיים ורגשיים, כמו ביישנות ובידוד חברתי, נסו לדון איתו על כך ולהעלות את זה מולו. אל תנסו להכריח את הילד להתחפש, אך הסבירו לו שזה יכול לגרום לו להרגיש יותר טוב אם יתמודד עם התחושות הקשות שהוא מרגיש.

התאמת תחפושות לילדים

אולי תאהבו גם את