חיפוש

מה לעשות במידה ודחו את תביעת אובדן כושר העבודה שלי?

כשאדם כלשהו מגיע למצב בו הוא אינו מסוגל לעבוד יותר, מבחינה בריאותית, הוא יכול להגיש תביעת אובדן כושר עבודה, על מנת שיוכל להתקיים באמצעות פיצוי כספי שיתקבל מהתביעה ושיסייע לו. מה קורה אם הגשתם תביעה כזאת וחברת הביטוח החליטה לדחות אותה? זה מה שתוכלו לעשות.

 

תביעת אובדן כושר עבודה

אדם מסוים יכול לעבוד במשך שנים רבות, אך ברגע שהגוף שלו לא יהיה מסוגל מבחינה בריאותית לבצע את אותה העבודה, אותו אדם יאבד למעשה את כושר העבודה שלו. במקרים הללו, יש להגיש תביעת אובדן כושר עבודה באמצעות עורך דין אובדן כושר עבודה מקצועי.

את התביעה הזאת אפשר להגיש לחברה שמפעילה את קרן הפנסיה שלכם. כאשר אתם מפרישים לפנסיה, קיים רכיב קטן בקרן אליו מופרש סכום מסוים מסכום ההפרשה החודשי, המיועד לביטוח אובדן כושר עבודה.

 

דחיה מחברת הביטוח

ביטוחים שונים, כמו ביטוח אובדן כושר עבודה מטעם קרן הפנסיה, אמורים לסייע לנו להתאושש מבחינה כלכלית בשעת צרה. למרות זאת, לא מעט אנשים שמאבדים את כושר העבודה שלהם בעקבות נזק בריאותי כזה או אחר, מגלים שחברת הביטוח החליטה לדחות את התביעה שהם הגישו.

 

מדוע חברת הביטוח דוחה את התביעה?

חברות הביטוח יכולות לדחות את התביעה מסיבות מסוימות. חברת הביטוח צריכה לנמק את סיבת הדחיה שלה. בין היתר, יכולה לדחות חברת הביטוח את התביעה, בטענה שהתובע לא איבד את כושר העבודה שלו בכלל. בנוסף, היא יכולה לטעון שהתובע הסתיר מידע רפואי ושזאת עילת הדחיה.

 

פנייה אל עורך דין

אם החברה שתבעתם דחתה את התביעה שלכם לקבלת פיצויים עקב אובדן כושר עבודה, מומלץ לכם לפנות אל עורך דין שמתמחה בעבודה מול חברות ביטוח. ניתן להגיש ערעור על דחיה כזאת, ועם איש מקצוע מיומן הסיכויים שלו להצליח גבוהים יותר.

 

בחינת המקרה לגופו

עורך הדין יבחן את המקרה שלכם לגופו. כאמור, חברות הביטוח דוחות את התביעות הללו מסיבות שונות ומגוונות. עורך הדין יברר קודם כל מה המצב שלכם מבחינה רפואית ובריאותית, יברר מדוע החליטה לדחות חברת הביטוח את התביעה ויבחן את הפוליסה שלכם.

 

הגשת ערעור

אם עורך הדין מוצא לנכון, הוא ימליץ לכם להגיש באמצעותו ערעור על החלטת חברת הביטוח. במקרים רבים, חברת הביטוח דוחה את התביעה מבלי שיהיה גרם של אמת בטענות שלה, וזאת על מנת שהיא תוכל לחסוך כסף בכך שהיא לא תשלם פיצויים לתובעים שונים.

 

הפיכת ההחלטה

לאחר שיוגש הערעור על ידי עורך הדין, אל חברת הביטוח או אל בית המשפט, הגורם המוסמך יבחן את הערעור. במקרים רבים, יוחלט על הפיכת ההחלטה, ואתם תוכלו לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם לפי החוק ויכולים לתת לכם סיוע משמעותי לאחר אובדן כושר עבודה.

עורך דין אובדן כושר עבודה מקצועי

אולי תאהבו גם את

מה מותר לומר לעו_ד
מה מותר לומר לעו"ד?

ההבנה של מה ניתן לומר לעורך דין לא רק מבהירה את גבולות התקשורת המשפטית אלא גם משפרת את האפקטיביות של הייצוג המשפטי. אז איך עושים

קראו עוד »
עבירות רצח
כמה זמן זה מאסר עולם?

מאסר עולם הוא כיום העונש הקשה ביותר שיכול לקבל נאשם בישראל בגין עבירה שביצע. אמנם בספר החוקים הישראלי מוזכרת האפשרות של עונש המוות, אבל השימוש

קראו עוד »
נוטריון בתל אביב
איפה מוצאים נוטריון בתל אביב?

כאשר מסמכים משפטיים דורשים אישור נוטריוני בתל אביב, חיוני למצוא נוטריון אמין ומוסמך. לנוטריונים תפקיד מכריע באישור ואימות עסקאות משפטיות שונות. אנחנו כאן כדי לכתוב

קראו עוד »