חיפוש

אלו סוגי משכנתאות יש?

משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח הנלקחת לצורך רכישת נכס בדרך כלל. אך כמו שאתם מבינים, לכל כלל יש יוצא מן הכלל ויש לא מעט סוגי משכנתאות בהן ההלוואה היא לא הלוואת משכנתא קלאסית רגילה הנלקחת לצורך רכישת נכס. הפעם החלטנו להרחיב כאן עבורכם על סוגי המשכנתאות המוכרים.

 

משכנתא רגילה

משכנתא זו מכונה גם משכנתא חדשה ובה הלווה מקבל כסף למימון נכס שהוא עומד לרכוש. הבנק ממשכן את הנכס לטובתו וכך, הנכס ממושכן עד לסילוק ההלוואה. זוהי ההלוואה הנפוצה ביותר. כאשר מדובר בלווים הלוקחים משכנתא פעם ראשונה בחייהם, יש מי שיכנה אותה משכנתא  ירוקה מתוך כוונה שיש כאן לווים ירוקים בתחום. בלקיחת משכנתא כזו חייבים להיעזר באיש מקצוע מנוסה ולא לוותר על כך בשום אופן.

 

משכנתא למסורבים

יש אנשים שניסו לקבל משכנתא. פנו אל אחד הבנקים או אפילו יותר מבנק אחד בבקשה לקבלת משכנתא. הבעיה היא שהבנק סירב למתן המשכנתא וכך הלווה מצא את עצמו ללא יכולת מימון. במצב כזה יש מה לעשות. יש צורך לפנות אל יועץ משכנתאות מומחה לסירוב משכנתא שידע לגייס משכנתא למסורבים.

פעמים רבות נעשה שימוש בפתרונות מימון חוץ בנקאיים בגזרת משכנתאות אלו. יש להיזהר מפנייה נוספת אל עוד בנקים לאחר קבלת סירוב מבנק אחד. אין לכם עניין להחתים את שימכם בעוד בנקים… תנו לאיש מקצוע לפעול עבורכם.

 

משכנתא למשפרי דיור

בעלי דירה אחת המעוניינים למכור אותה ולרכוש אחרת במקומה, נעזרים במשכנתא למשפרי דיור. במשכנתא כזו, ההון העצמי יגיע בדרך כלל ממכירת הנכס הראשון. אך כל עוד והדירה לא נמכרה, הבנק לא מקבל את ההון העצמי וכך, על פי רוב הלוואות אלו משלבות מסלול גרייס חלקי או מלא.

 

משכנתא לבנייה עצמית

אנשים שאוהבים פרויקטים לא נבהלים מרכישת קרקע ובניית בית פרטי באופן עצמאי. לצורך מימון פרויקט שכזה לוקחים משכנתא לבנייה עצמית. משכנתא כזו היא מורכבת יחסית ללקיחה וחשוב שיהיה איש מקצוע שינהל את התהליך על הצד הטוב ביותר, גם מבחינת גיוס המימון, וגם מבחינת בניית תמהיל המשכנתא בצורה מקצועית המותאמת ללווה. הלוואה כזו תשולם ללווה בפעימות בהתאם להתקדמות הבנייה.

 

משכנתא לאיחוד הלוואות

לאחרונה משכנתא זו הופכת ליותר ויותר פופולארית עם יוקר המחיר המאמיר, אנשים בעלי נכס מגלים כי המשכנתא שלהם ניתנת להגדלה. הם פונים לבנק בכדי להגדיל את הלוואת המשכנתא וכך, עם הלוואה המשכנתא המתקבלת, הם פונים לסלק את כל ההלוואות האחרות המעיקו עליהם. זהו פתרון יעיל וחשוב שהוא יעשה בצורה נכונה שלא תגרום נזק לבעליה.

 

הדרך להוזלת משכנתא

הלוואת משכנתא מלווה בריביות יקרות וניתן להוזיל אותן. הדרך העיקרית להוזלת המשכנתא עליה אסור לוותר היא באמצעות פנייה ליועץ משכנתאות מומחה שינהל עבורכם משא ומתן עם הגוף המממן. כנסו עכשיו לאתר https://www.wayout.org.il לצורך כך.

אלו סוגי משכנתאות יש?

אולי תאהבו גם את

משכנתא גרייס
למה כדאי לקחת משכנתא גרייס?

משכנתא גרייס היא משכנתא שכשמה כן היא, משכנתא שמעניקה חסד, שקט וגמישות בתשלומי ההחזרים. לעומת משכנתא רגילה, משכנתא גרייס מאפשרת באופן זמני להשהות את תשלומי

קראו עוד »