חיפוש

איך לדעת אם בן הזוג מתאים לי

אחת השאלות הקשות ביותר שמתעוררות בתחילת קשר זוגי היא איך לדעת אם בן הזוג מתאים לכם. גם אם במהלך מספר המפגשים הראשונים התחושה היתה טובה, עבור בדיקת התאמה לקשר רציני צריך כלים קצת יותר אמינים מתחושת בטן כללית. במרכז מבינים זוגיות בהנהלתו של ליאור גור תוכלו ללמוד כיצד בוחנים היתכנות לזוגיות נכונה ובריאה ובעיקר אם הוא מתאים לכם באופן אישי. התאמה טובה היא המפתח ליצירת קשר רגשי עמוק וארוך טווח עבור שניכם. 

 

איך לדעת אם בן הזוג מתאים לי?

כל אדם הוא עולם ומלואו עם תשוקות וחלומות ורצונות וצרכים, ונראה שהמשימה הקשה ביותר בעולם היא ליצור התאמות בין שני בני אדם שמגיעים מעולמות כל כך שונים.

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל את כל הכלים שדרושים לכם על מנת לבדוק לעומק את ההתאמה ביניכם ובני הזוג שלכם כדי לדעת האם זוהי מערכת יחסים שיכולה להחזיק מעמד לאורך שנים. באמצעות מילוי שאלון התאמה זוגית נוכל לצאת לדרך ולעזור לכם להבין איך למצוא את בן הזוג המושלם עבורכם.

איך לדעת אם בן הזוג מתאים לי

התאמה בין בני זוג

משחר ההיסטוריה אמנות זיווג הזוגות הלכה והשתכללה ואיתה גם הקלישאות השחוקות כמו 'ניגודים נמשכים', 'אם אין נושאים משותפים זה לא יעבוד', 'האהבה עיוורת' ועוד ביטויים שכל אחד מאיתנו מכיר. בסופו של דבר כל אדם הוא עולם ומלואו, ובעוד שהדורות הקודמים נאלצו להתמודד עם שידוכים ונישואי נוחות מכל מיני סוגים, לנו יש את הבחירה המלאה עם מי לצאת ועם מי להתחתן.

התאמה בין בני זוג 

אך יחד עם חופש הבחירה באה שאלה קשה – האם האדם שאני נמצא או נמצאת כעת בקשר הוא האחד שלו חיכיתי? להלן מספר שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם כדי לענות על השאלה הזו:

  • האם אתם מרגישים בנוח איתו, או שאתם חשים שהוא שיפוטי, ביקורתי, מתנשא או עוקצני?
  • האם הוא נוטה לעצבנות, לשתיקות, לכעסים או לקנאות יתר, או שהוא פתוח ומקבל?
  • האם הוא מכבד אתכם ונותן לכם מרחב מחיה, או שהוא מגביל אתכם ומנסה להשתלט על מערכת היחסים שלכם?
  • האם הוא תומך בחלומות ובשאיפות שלכם, או שהוא מזלזל ומקטין אתכם?
  • האם אתם מרגישים שהוא אמין וניתן לסמוך עליו, או שהוא משקר, מתחמק, מסנן ומסתיר ממכם דברים?
  • האם הוא מכבד את הדברים שאתם אוהבים, את החברים והחברות ואת בני המשפחה שלכם, או שהוא מביע סלידה וזלזול?

 

מרכז מבינים זוגיות – הדרך שלכם לזוגיות בריאה

במרכז מבינים זוגיות תוכלו לקבל את כל הכלים שאתם זקוקים להם באמצעות סדנאות, הרצאות, קהילה תומכת וגם אפשרות לאימון אישי כדי שגם אתם תוכלו ללמוד כיצד להעריך נכון את מערכת היחסים שאתם נמצאים בה ולהבין האם בן הזוג מתאים לכם לקשר זוגי עמוק וארוך שנים.

איך לדעת אם בן הזוג מתאים לי

אולי תאהבו גם את