חיפוש

ביטוח בריאות שכל אחד מאיתנו צריך שיהיה לו

הבריאות היא העיקר ואתם רוצים להרגיש טוב? עם זאת, ברור לכם שלא תמיד הדברים תלויים בכם כי עובדה היא שאתם גם מכירים אנשים שעשו הכול כדי לשמור על עצמם אבל חלו במחלות קשות? אם כך, אפשר להבין ללבכם ואפשר להבין מדוע אתם מחפשים את הפתרון הטוב ביותר בנושא. זו הסיבה שבגללה אנחנו מציעים לכם לחשוב על ביטוח בריאות פרטי, כי ביטוחי בריאות כאלה יכולים לתת לכם שקט ושלווה בעת צרה. זה נכון אומנם שאפילו אם יהיה לכם את הביטוח בריאות הטוב ביותר זה עדיין לא באמת יעביר את המחלה או את הכאב, אך פעמים רבות ביטוח בריאות הינו כלי שיכול להציל חיים. בעזרת ביטוחים כאלה יש אנשים שמצליחים לממן תרופות שלא נמצאות בסל וטיפולים ייחודיים, אז למה שלא תדאגו לעצמכם לביטוח כזה?

 

כל מה שצריך לבדוק לפני החתימה

חשבתם לרגע לחתום על פוליסת ביטוח בריאות לפני שאתם קוראים אותה? היה נדמה לכם שכל הפוליסות זהות ולכן אין משמעות לפרטים הקטנים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים, ובגדול. למעשה בימינו כדאי יהיה לבדוק היטב לא רק לאיזו חברת ביטוח אתם ניגשים, אלא גם מה כוללת הפוליסה ומהם התנאים. האם, לדוגמא, בסעיף התרופות נכללות כל התרופות לכל סוגי המחלות? והאם יש הגבלה מבחינת סיוע במימון טיפולים מסוימים? אומנם זה נכון שלקרוא פוליסה של ביטוח, בין אם זה ביטוח בריאות ובין אם זה כל ביטוח אחר, זה לא דבר פשוט, אך יחד עם זאת – זה בהחלט כדאי. רק כך תדעו ברגע האמת מה באמת מותר לכם לדרוש מחברת הביטוח ומה בכל מקרה לא תקבלו.

 

האם השירות שמצפה לכם בעת צרה יעיל?

בדרך כלל חברות הביטוח נותנות ללקוחות שלהם לממן את הדברים ואת הטיפולים הרפואיים ומחזירות את הכסף בדיעבד. עם זאת, יש מקרים שבהם זה לא יהיה אפשרי, כמו לדוגמא, במקרים שבהם הטיפול עצמו מאוד יקר. לכן אחד מהדברים הכי חשובים שכדאי לכם לבדוק כאשר אתם מחפשים חברת ביטוח מובילה, זו השאלה האם השירות שהיא מציעה ללקוחות שלה יעיל? האם ניתן לקבל ישירות מענה? כסף? ומימוש פוליסה? או שחברת הביטוח מעבירה את לקוחותיה ייסורים בדרך למימון הנדרש? האם, כדי לתבוע את חברת הביטוח ולקבל את מה שמגיע לכם בסופו של דבר, יהיה עליכם להתמודד עם עורכי דין רבים שמייצגים את חברת הביטוח? או שאולי מדובר על חברה שהולכת לקראת הלקוחות שלה ושבאמת עושה הכול כדי שהם יצאו מרוצים?

 

ביטוח בריאות

אולי תאהבו גם את

כסף ראשית
הר הכסף

  מי ששומע בפעם הראשונה את צמד המילים "הר הכסף"  מעלה בדמיונו לו פנטזיה שילדים וילדות מפנטזים, משהו בסגנון של עץ שוקולד, בית ממתקים ועוד..

קראו עוד »